Uha-da-da Gummi !
Fra : Caroline

Dato : 19-03-01 01:28

Hejsan
Jeg har sagt til mine fyre at de skal ikke bruge gummi, fordi jeg
foretrækker deres pik mellem mine kæmpe bryster !
Jeg vil kun have pik når jeg vil have børn. Mange fyre vil så kneppe mig
i røven og så forlanger jeg gummi på pikken !
Allerbedst kan jeg lide at fyrene sutter min Klitorius der svulmer op
til dobbelt størrelse og safterne løber i stride strømme, som fyrene
læsker i sig og så er det min tur til at slikke en kæmpe pik, så den
sprøjter langt ned i halsen på mig.
Min allerbedste veninde er mand fra navlen og ned og kvinde fra navlen
og op, i skulle se hendes kæmpe bryster og lange lysegule hår og så har
hun en pik der kan sige "ståmand" hun er rigtig ferm til at kneppe mig i
røven og jeg til en gang pik mellem mine bryster hvor hele ladningen
bliver sprøjtet ud.
Go'nat på rigtig Ingeniør Aarhussiansk
Caroline

Min adresse er gyldig i fire uger eller indtil den modtager spam.
My address is valid for four weeks or until it receives spam.

Fra : TDJ

Dato : 19-03-01 10:06

"Caroline" <Caroline@Klitoris.dk> wrote in
<newscache$y78fag$qne$1@proxy.iha.dk>:

>Go'nat på rigtig Ingeniør Aarhussiansk
>Caroline

Har folk på iha ikke en bedre fantasi end dette, så står det
slemt til...