IKKE Tunet Suzuki RMX til salg
Fra : Snigeren722

Dato : 13-03-03 14:03

Jeg har RMX`er til salg. den er fra 7 måned i 2002...3300km. den er pæn
og volholdt, ingen ridser,,, ikke tunet, kun fjernet begrænser... hvis i
vil have billeder af den så ring eller skriv til mig 40796734... pris
13500kr, jeg bor i nordvestsjælland...

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 13-03-03 16:28

Snigeren722 wrote:

> [...]
> og volholdt, ingen ridser,,, ikke tunet, kun fjernet begrænser... hvis i
> vil have billeder af den så ring eller skriv til mig 40796734... pris

*SUK*

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.

Fra : Gorgeous

Dato : 13-03-03 18:09

"Martin L. Johansen" <ares@REMOVEc.dk> skrev i en meddelelse

> *SUK*

Jeg vil give 50,- kr inkl. levering.

Fra : Babba-Papa

Dato : 13-03-03 18:12

Jeg byder en spist ostemad !
--
Med venlig hilsen / Best regards

Thomas Jensen

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 13-03-03 22:54

"Martin L. Johansen" <ares@REMOVEc.dk> skrev i en meddelelse

> *SUK*

No way..

2 skumbananer.. og jeg kan afhente, bor selv i VS

--
Mvh Michael Frederiksen
Golf 2 - 1,6

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 14-03-03 15:03

Michael Frederiksen wrote:

> No way..
>
> 2 skumbananer.. og jeg kan afhente, bor selv i VS

Er det nu dig igen??? Sidst fik du hjælp fra en ansat på selve
skumbananfabrikken, men hvad vil du gøre nu?

HAHA jeg byder 4 skumbananer... in your face!

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 14-03-03 18:49

> Er det nu dig igen??? Sidst fik du hjælp fra en ansat på selve
> skumbananfabrikken, men hvad vil du gøre nu?
>
> HAHA jeg byder 4 skumbananer... in your face!

fuck nu af.. byder 78 skumbananer afhentet i aften..

--
Mvh Michael Frederiksen
Golf 2 - 1,6

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 14-03-03 20:07

Michael Frederiksen wrote:

> fuck nu af.. byder 78 skumbananer afhentet i aften..

LOL, men næh nej du.... byder 87½ så stik den! hehe

PS: Jeg har flere på lager, så drop heller kampen!

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 19-03-03 22:01

> LOL, men næh nej du.... byder 87½ så stik den! hehe
>
> PS: Jeg har flere på lager, så drop heller kampen!

Ja men du skal lige over storebælt først.. det koster _mange_ skumbananer,
så det bliver en større udgift for dig.. mit råd.. drop det!

--
Mvh Michael Frederiksen
Golf 2 - 1,6

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 20-03-03 11:22

Michael Frederiksen wrote:

> Ja men du skal lige over storebælt først.. det koster _mange_ skumbananer,
> så det bliver en større udgift for dig.. mit råd.. drop det!

Bare vent... på søndag bliver jeg flyvende og så når broen slet ikke at
stoppe mig!!

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://www.tux3do.com/shop.htm