blomsterløg
Fra : Jytte Jensen

Dato : 13-03-03 13:25

Hej. Er der nogle der har for mange blomsterløg vil vi gerne overtage dem
(event. købe hvis prisen er O.K) vi har en skovbund som gerne med tiden skal
stå fyldt med foreårsløg. Hilsen Jytte.

Fra : Thïngmand

Dato : 13-03-03 14:14

> Hej. Er der nogle der har for mange blomsterløg vil vi gerne overtage dem
> (event. købe hvis prisen er O.K) vi har en skovbund som gerne med tiden
> [...]

Hvis du bor i nærheden, så forærer Buddes Blomster i Hillerød spandevis af
tulipan løg væk - gratis! Og ja, det er en 10 l. spandfuld man kan hente!

Fra : BSL

Dato : 17-03-03 19:29

hej Thingmand

Jeg kan ikke finde Buddes Blomster i Hillerød på Krak har du en adresse?

Hilsen Birgitte