garage
Fra : Mette og René

Dato : 12-03-03 09:20

hejsa
vi er et ungt par der er ved at kigge på hus, men desværre har de fleste
huse vi har kigget på( og råd til kun carport. Derfor ville jeg lige høre
om der var nogen der turde gætte på hvad det ville koste at bygge en garage
på ca 25 kvm.

mvh mette

Fra : Jynis

Dato : 12-03-03 10:19

"Mette og René" <tdcspace@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
høre
> om der var nogen der turde gætte på hvad det ville koste at bygge en

Skal det være et muret eller et tømret udhus i gerne vil have ?Mvh
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Mette og René

Dato : 12-03-03 16:47

> Skal det være et muret eller et tømret udhus i gerne vil have ?Mvh

Det skal være en muret garage

Mette & René

Fra : Peter Schrøder

Dato : 12-03-03 10:26

"Mette og René" skrev
> [...]
høre
> om der var nogen der turde gætte på hvad det ville koste at bygge en

Hvis i bare ska' ha' et sted at låse bilen inde, er
25 kvm vel tilstrækkeligt. Men hvis i satser på at
havemøbler, cykler og diverse også skal opbevares der,
skal i nok bruge mindst 35 kvm.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
replace AT with @ to reply

Fra : albert

Dato : 12-03-03 17:17

Hvis i bare ska' ha' et sted at låse bilen inde, er
> 25 kvm vel tilstrækkeligt. Men hvis i satser på at
> havemøbler, cykler og diverse også skal opbevares der,
> skal i nok bruge mindst 35 kvm.

Og skal i ha værksted og sån er 35 heller ikke nok :-/

Mvh Albert - med planer om at udvide fra de nuværende 35 -> 49,999

Fra : Mette og René

Dato : 12-03-03 18:45

oki det er fint nok med alle de forslag til størrelse men for at vende
tilbage til mit oprindelige spørgsmål : hav vil det koste at lave en muret
garage på lad os sige 40 kvm så????

Fra : Martin Sørensen

Dato : 12-03-03 19:43

Hej

du skal nok regne med 80 til 100000,- men igen skal det være flad tag eller
til kip, en eller to rækker sten osv. osv.

Martin

Fra : albert

Dato : 12-03-03 20:58

> oki det er fint nok med alle de forslag til størrelse men for at vende
> tilbage til mit oprindelige spørgsmål : hav vil det koste at lave en muret
> garage på lad os sige 40 kvm så????

ok da. En ven af mig fik muret 45 kvm med dobbeltport og eternit i 85 for
100k...orange

Såeeeee hyrer du en murer og siger "byg" så er vi da nok oppe omkring 200k.
Omvendt så koster en mursten godt 2kr og mørtel får du smidt i nakken, så
har du mod selv, er det jo en helt anden historie!

Mvh Albert

Fra : Bjarne

Dato : 12-03-03 20:18

In article <3e6eedbc$0$131$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
   "Mette og René" <tdcspace@tdcspace.dk> writes:
> [...]
> om der var nogen der turde gætte på hvad det ville koste at bygge en garage

I 1997 byggede jeg en muret garage, 30 cm isolerede vægge, støbt fundament,
let tag med svag hældning, elektrisk port, dør og vindue. Totalpris inkl.
lidt el og maling : 180.000 for 60 m2.
Jeg lavede ALT selv, undtagen væggene som jeg købte færdige som samlesæt ( det
kan man ikke mere).

Det giver en m2 pris på 3000,-. Hvis du skal have nogen til at lave det, kan
du godt gange med et par stykker.

mvh,
Bjarne