Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon EOS 1Ds
Fra : Lars [8210]

Dato : 13-03-03 08:52

Hej NG
Jeg fik lige mailet et tilbud på EOS 1Ds til kun 8499 Euro
( ca. 63750 kr. =Information von GuensTiger.de

Produkt lieferbar!

Lieber GuensTiger-Nutzer!

Das Produkt Canon EOS 1Ds ist ab sofort zum Preis von
EUR 8499 lieferbar.

http://www1.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=309807

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://home19.inet.tele.dk/ne/foto.htm

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 13-03-03 16:41

er det specielt billigt ???

http://www.bestphotovideo.com/store/canon_eos-1d.html
Her kan man, i USA, få det til 5390 USD (= 37730 dkr + moms + fragt + evt.
told)

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : J@N

Dato : 13-03-03 16:54

> Hej NG
> Jeg fik lige mailet et tilbud på EOS 1Ds til kun 8499 Euro
> ( ca. 63750 kr. =Information von GuensTiger.de
>
> Produkt lieferbar!

Så slå du til med samme

Jan