Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto album med musik???
Fra : May

Dato : 13-03-03 14:48

Hej med jer.

Er der nogen der ved om der findes et program der kan lave et fotoalbum med
baggrundsmusik?
Jeg tænker på, er når jeg lægger alle mine billeder over på en cd og jeg
skal se dem på min dvd afspiller er det temmelig kedeligt når der ikke er
noget lyd/musik.
Findes sådan et program?
Mvh.
Stine

Fra : E Andreassen

Dato : 13-03-03 16:33

>Hej med jer.
>
>Er der nogen der ved om der findes et program der kan lave et fotoalbum med
>baggrundsmusik?

prøv at kigge her, der findes vejledninger til flere programmer.
http://www.dvdrhelp.com/author#photo

Fra : Leif Jensen

Dato : 13-03-03 17:38

Det kan du f.eks. med Ulead DVD Picture Show 2.0 - den kan brænde både
CD og DVD. Se evt. mere på www.ulead.com og find prisen på www.edbpriser.dk

Mvh
Leif Jensen

Fra : Bent Mouritzen

Dato : 13-03-03 18:24

"Leif Jensen" <leif@FJERNESadvicecom.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan du f.eks. med Ulead DVD Picture Show 2.0 - den kan brænde både
> CD og DVD. Se evt. mere på www.ulead.com og find prisen på
www.edbpriser.dk

Ja eller også med Xatshow som kan hentes her (demo) http://www.xat.com/.
Du kan hente en version som kører i 30 dage, derefter må du ty til
tegnebogen men det er ikke så dyrt.
Det kan ihvertfald alt det ønsker.

Mvh Bent M