Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Leveringstid hos Technikdirekt.de
Fra : Bong

Dato : 12-03-03 17:09

Hej.
Den 03.03.03 bestilte jeg hos technikdirekt.de nogle vare som jeg betalte
med visa, jeg har fået min ordre bekræftelse, men jeg har endnu ikke d.d.
fået nogle vare med posten. Hvor lang tid har i andre som har handlet med
dem ventet? Er lidt utålmodig. Har før handlet hos andre firmaer i Tyskland
hvor det ikke tog så lang tid.

Niels

Fra : Michael Bothager

Dato : 12-03-03 17:39

"Bong" <bong21@swirvemail.com> wrote in

> [...]
> som har handlet med dem ventet? Er lidt utålmodig. Har før handlet hos
> andre firmaer i Tyskland hvor det ikke tog så lang tid.

Halløj

De mailer dig (versandtinformation ordre#) når de afsender pakken.
For eks. bestilte jeg den 4.3 en EF28/1.8 m/diverse, som blev
afsendt fra dem den 5.3 (altså var den på lager :).

At EU's hurtigste postvæsen så er 4 dage om at give mig besked
om at pakken var kommet er en anden historie >:/

Så de har nok ikke varen på lager, men send en mail til dem, de
kan sagtens læse/skrive engelsk hvis du ikke kan tysk.

Mvh
Michael

Fra : Ivan

Dato : 12-03-03 17:40

Hej
Jeg har oplevet det har taget en god uges tid. Jeg tror ikke du skal være
nervøs - jeg har handlet med dem en håndfuld gange uden problemer.

Iøvrigt sender de pakkepost, som du så skal hente på posthuset, så det tager
nok også en dag eller to ekstra - jeg plejer at få sendt til mit arbejde, da
postdanmark så kan komme af med den første gang.
Mvh Ivan

Ivan Vogelius
Dept. of Physics and Astronomy
Office: 520-621
University of Aarhus
Ny Munkegade
8000 Aarhus C
Denmark

Phone: (+45) 89423667
Cellular: (+45) 51538834

Fra : Jack

Dato : 13-03-03 06:25

Jeg bestilte en mandag og modtog varene torsdag.

Jeg tror heller ikke, du har grund til at være nervøs.

Kontrollér om pengene er hævet på din konto, så ved du om der sker noget.

Fra : Lars Jakobsen

Dato : 13-03-03 08:07

"Jack" <no@email.com> wrote in message news:3e701699$0$32014$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
klip > Kontrollér om pengene er hævet på din konto, så ved du om der sker noget.
> klip
Det er vist nok alm. prakis først at hæve når varen bliver afsendt - altså samtidig med at email herom sendes.
/Lars