Også et spørgsmål om finner
Fra : jens Jensen

Dato : 12-03-03 16:57

Jeg ahr netop købt en ny tørdragt, BARE CD4 i compressed neopren. Den er
vældig dejlig, men har desværre den ulempe at fødderne er kæmpe store, og
jeg kan nu ikke længere passe mine scuba-pro jet fins i str XL. De eneste
finner jeg kender der passer er nogle Technisub laver, men de er meget bløde
og meget store, og gør sig faktisk bedst når man svømemr i froggy stile. Er
der nogen der kender andre finner der kan bruges, og som er meget større?
Jeg vil helst ikke af med mere end 1500 for et par finner.

Mvh

Poul K.

Fra : Rene B. Laursen

Dato : 12-03-03 18:33

Hej Poul

Løsningen, hvis det skal være en JetFin hedder Turtle Fins.

Send mig en mail på rbl@divepoint.dk, hvis du vil vide mere.

Hilsen

DivePoint
Rene B. Laursen

PS: beklager den lidt kommercielle post, men jeg tror ikke jeg rammer
Poul på nogen@micrasoft.com...

Fra : Morten Dall

Dato : 12-03-03 22:46

"jens Jensen" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> der nogen der kender andre finner der kan bruges, og som er meget større?
> Jeg vil helst ikke af med mere end 1500 for et par finner.

hej som Rene skriver skal du have fat i turtelfin, jeg har en bare dragt i
XXL og har været samme problem igennem, ind til jeg købte et par turtel fin
af Rene, de er bare for fede, og dejlige store, lige til mine føder

mvh Morten Dall