Fletning i Word.
Fra : Funky

Dato : 12-03-03 13:36

Hej allesammen.

Håber at jeg kan forklare hvad jeg mener.

Er der en mulighed for at indsætten en flettekode / register i mine breve?

Det jeg skal er: At kunne ændre noget fast tekst i både mine skabeloner og
mine gamle breve i en arbejdsgang. Dvs jeg sætter en form for flettetekst
ind i mine skabeloner samt mine gamle breve. Så slipper jeg for at rette 200
det 200 steder.

MVH Frank

Fra : Funky

Dato : 12-03-03 13:38

> [...]
> ind i mine skabeloner samt mine gamle breve. Så slipper jeg for at rette

Det skal lige siges at det er Word 2000

MVH Frank

Fra : pre

Dato : 12-03-03 19:38

Var det ikke smartere hvis du hentede den batch konverter, der ligger hos
MVP´erne?

Den er i stand til at rette i alle *.doc.filer i en given mappe.: Adressen
er:
www.mvps.org/word
Evt. kunne du få en kopi hos mig.
pre