JSP Script
Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 13-03-03 13:05

Sidder her med et lille problem

Jeg har en <jsp:include page="login.jsp" flush="true"/> og det fungere også
fint.

Nu er det så bare, at jeg gerne ville har variable sider, så i stedet for
page="login.jsp" ville jeg gerne have page="en variable"

Men jeg kan ikke få det til at virke. Nogen der har en ide om det kan lade
sig gøre

Allan Bach

Fra : Soren Davidsen

Dato : 13-03-03 14:07

"Allan Schuster Bach" <newskonto@schuster.dk> writes:

> [...]
> page="login.jsp" ville jeg gerne have page="en variable"
>
> Men jeg kan ikke få det til at virke. Nogen der har en ide om det kan lade

Har du proevet:

page="<%= minVariabel %>"

Mvh,

--
___
Soren Davidsen / o\

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 13-03-03 14:15

> page="<%= minVariabel %>"

Jep
Også page=minvariable

Allan Bach

Fra : Soren Davidsen

Dato : 13-03-03 14:17

> Jep
> Også page=minvariable

Og hvilken fejl faar du naar du proever det eksempel jeg gav dig ?

Mvh,

--
___
Soren Davidsen / o\

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 13-03-03 14:37

> Og hvilken fejl faar du naar du proever det eksempel jeg gav dig ?

Hmm ingen. En genstar af serveren hjælp. Ny virker det, mange tak for
hjælpen

Allan Bach