"simpel" opgave
Fra : Michael Larsen

Dato : 12-03-03 11:21

Hej Gruppe !

Jeg har nu siddet i 5 timer (!) og grublet over følgende spørgsmål:

Er det muligt via JavaScript at lave en side, hvor brugeren bliver bedt om
at indtaste startnummer, slutnummer og hopstørrelse i en talserie, hvorefter
siden skriver tallene via document.write i html-dokumentet ??

Please hjælp...mit hoved kan ikke rumme det mere

Michael

Fra : Bjarne

Dato : 12-03-03 12:36

On Wed, 12 Mar 2003 11:21:09 +0100, Michael Larsen wrote:

> Er det muligt via JavaScript at lave en side, hvor brugeren bliver bedt om
> at indtaste startnummer, slutnummer og hopstørrelse i en talserie, hvorefter
> siden skriver tallene via document.write i html-dokumentet ??

Det vil de helt sikkert være gode til at svare på ovre i
dk.edb.internet.webdesign.clientside. Dér ved de meget mere om JavaScript,
som ikke er det samme som Java.

De vil nok foreslå at du bruger en for-løkke til at løse problemet...

- Bjarne

Fra : Michael Larsen

Dato : 12-03-03 14:01

> [...]
> som ikke er det samme som Java.
>
> De vil nok foreslå at du bruger en for-løkke til at løse problemet...

Takker for det...prøver i en anden gruppe