Problem Med UserControl
Fra : Tim Sørensen

Dato : 13-03-03 21:17

Ok - Jeg er ved at lave en UserControl der skal konvertere
mine menuer til Office97 kompatible menuer.

Grunden til at jeg laver min egen er at jeg er træt af de andre
komponenter som man kan hente forskellige
steder på nettet, enten:
Ikke fungerer på de gængse Windows versioner.
Ikke er 100% kompatible
For svære/klodsede

Min kontrol er stort set ved at være færdig, men der er et
par problemer som jeg er opgivene over for.

1. Kontrollen subclasser ikke menuerne læsbart
2. Kontrollen chrasher ved afslutning

Koderne til kontroller kan hentes her:
http://dondata.dk/Control.zip

Jeg håber virkelig at der er nogle der bedre kan
gennemskue mine problemer end jeg kan.

--
Mvh.... Tim Sørensen
56º 24'209 N / 10º 55'631 E

Fra : preben nielsen

Dato : 13-03-03 23:11

"Tim Sørensen" <dondata@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> par problemer som jeg er opgivene over for.
>
> 1. Kontrollen subclasser ikke menuerne læsbart

Øh, hvad er det lige den skulle gøre ? Her ser menuerne _ganske_
almindelige ud.

Ved afslutning giver den fejl i linien:

OwnMenuProc = ctl.MsgProc(hWnd, wMsg, wParam, lParam)

ctl har jo ingen værdi....

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk