Reinstallere Mail hvordan?
Fra : Peter Theglev

Dato : 12-03-03 15:22

Min Mailklient under OSX driller for vildt, så nu har jeg i bedste
Classic-stil smidt skidtet ud for at geninstallere, men hvor i alverden
finder jeg programmet?

Skal jeg til at "Tilbagekopiere software" – kan man så vælge, at det KUN
er Mail, man vil ha' reinstalleret?

Peter

Fra : Bitbucket

Dato : 12-03-03 17:17

Peter Theglev <peter.theglev@adpeople.dk> wrote:

> [...]
> finder jeg programmet?
>
> Skal jeg til at "Tilbagekopiere software" – kan man så vælge, at det KUN

Hent programmet Pacifist til at grave en ny kopi ud af din installations
CD.

http://www.charlessoft.com/Pacifist.dmg
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Peter Theglev

Dato : 13-03-03 08:22

Lækker stil – fungerer optimalt.
En lille detalje: Mail er nu på engelsk – kan man mon ændre det til dansk?

Peter

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 13-03-03 11:11

Peter Theglev <peter.theglev@adpeople.dk> wrote:

> Lækker stil - fungerer optimalt.
> En lille detalje: Mail er nu på engelsk - kan man mon ændre det til dansk?

En vis info på programmet kan fortælle dig hvilke sprog det indeholder!
Hvis det indeholder dansk og du har valgt det som 1. prioritet i
systemindstillinger->international skulle det uniddelbart virke.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com