New York Times (The Big Apple)
Fra : David Blangstrup

Dato : 12-03-03 14:01

Er det bare mig, eller har New York Times nyhedsbrevet fået de grå Mac OS X
striber på hvid baggrund i headeren? (MadAddicts?)

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!

Fra : Per Rønne

Dato : 12-03-03 16:35

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Er det bare mig, eller har New York Times nyhedsbrevet fået de grå Mac OS X
> striber på hvid baggrund i headeren? (MadAddicts?)

Muligvis.
--
Per Erik Rønne

Fra : David Blangstrup

Dato : 12-03-03 21:04

On Wed, 12 Mar 2003 16:35:26 +0100, Per_Rønne wrote
(in message <1frpv9m.is1ax11yuyexN%per@ronne.invalid>):

> Muligvis.

Der skulle selvfølgelig have stået MacAddicts. Nåh, dit svar minder mig om en
tidligere tråd, hvor vi ottede lidt ud, her er en til:
- Bliver man ikke lidt, æh, mærkelig af at vogte køer i tyve år?
- Muuuuuuligvis!