Gforce2 MX - hvlke drivere der de optimale~
Fra : Per Olsen

Dato : 18-03-01 21:49

Hva´ska man smide på dyret???

--
Med venlig hilsen / Best Regards

Per Olsen

\!/
(@ @)
----------------------------oOO-(_)-OOo----------------------------
Home E-mail: PerOlsen@edb.dk ICQ: 9713205
-> I haven't lost my mind - I have backed it up on tape somewhere........<-

Fra : Thomas Bowers

Dato : 18-03-01 22:22

Jeg får de bedste resultater (tester i 3Dmark2001) med de nye detonator
11.00 drivere !
Jeg har et Asus V7100 (geforce mx2)

Hilsen Thomas

Fra : Allan Ploug

Dato : 18-03-01 22:28

> Jeg har et Asus V7100 (geforce mx2)

det har jeg også - med TV-out....giver det problemer med Detonator?

/AP

Fra : DWM

Dato : 18-03-01 22:33

"Allan Ploug" <ploug@dak.k64.dk> skrev i en meddelelse news:993950$3on$1@sunsite.dk...
> det har jeg også - med TV-out....giver det problemer med Detonator?

Ved ikke med TV out men mit Video-In funker ikke med
detonator. Kun asus´s egne.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS. No it´s not my real emailadress

Fra : Thomas Bowers

Dato : 18-03-01 23:56

Ved det ikke, jeg har ikke TV-out

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 19-03-01 08:27

Thomas Bowers <Bowers@ostervold.dk> skrev i en
| Ved det ikke, jeg har ikke TV-out
|
| "Allan Ploug" <ploug@dak.k64.dk> wrote in message

Jeg har selv et V7100, kører med detonatordrivere, og har ingen problemer
med TV-out, mht. til tv-in ved jeg dog ikke om de undersøtter det.

Søren Hjelholt
Hjelholt@mail.dk

Fra : Karsten Andersen

Dato : 20-03-01 08:49

Mon, 19 Mar 2001 08:27:02 +0100, skrev Søren Hjelholt, på 23 linier, i
<994cbh$dhd$1@news.inet.tele.dk>, :

>Jeg har selv et V7100, kører med detonatordrivere, og har ingen problemer
>med TV-out, mht. til tv-in ved jeg dog ikke om de undersøtter det.
Hvad skulle forskellen så være?
Syntes nu ikke jeg har set mange med Detonatordriverne der er
hurtigere.
Jeg køre med 6,31beta 5 og den virker fint.

Karsten
Http://www.jyde.org
ICQ: 14948433