"Lars" <go_ahead..._spam_this_address@tlaloc.dk> skrev i en meddelelse
news:3e7760f0$0$137$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hvor mange, og hvilke pixelfejl er der?
>
> Ifølge Acer skal der være 5 (ikke nærmere specificeret hvilken
> type) før skærmen betrages som værende defekt, og så skal du
> kontakte *forhandleren* inden 2 dage efter købet.
>
> Ovenstående er i hvert fald nok til at jeg ikke har lyst til at
> købe en Acer-skærm...
Opdagede 2 små der sidder lige op ad hinanden da jeg sad og spillede GTA3 ..
Så blev jeg mistænksom og smed et sort billede på skærmen og kunne
pludseligt se en rød lysende plet plus et par hvide mere ... Så jeg er
ihvertfald over de 5... Har snakket med Servicegruppen som der står ved shg
man skal snakke med, men de arbejder ikke længere sammen med Acer .. Acer
har nu åbnet deres egen support-fætter, snakkede så med dem og de vil ha jeg
skal sende min skærm ind til dem hvorefter de så vil kigge på sagen.. Synes
ikke lige det er nogen specielt smart ordning..
Der er flere andre firma'er der sender en en ny skærm hvor der så er noget
returseddel med, hvilket betaler returneringen af den defekte skærm.. Her
skal jeg til at gi de ca 170kr for at få pakken sendt forsigtigt til dem, og
så må man se hvornår man så får en ny .. Ik så fedt , jeg har jo lige købt
skærmen for dælen, så vil jeg dælme da ikke til at gi 200 ekstra for den
dagen efter
Nu har jeg sendt en mail til shg om at jeg synes det må være dem der skal
sørge for ombytningen .. Ellers må jeg jo gøre brug af shg's 7 dages
returret.. Men der får jeg kun "store-credit" ikke pengene tilbage.. Og om
jeg så kan få en anden udgave af samme skærm for den credit er jo lige det
...
Men ud over disse problemer er skærmen KANON .. rigtigt flot billede og
intet skidt at se i spil ...
Måske shg bare gir mig en ny skærm .. Så er alt jo egentligt fint ..
MVH
JRS
ps . Nej i må ikke få nogle af mine punktummer selvom jeg har for mange af
dem !