Lagerstatus: Sapphire Radeon 9500 Pro
Fra : Lakken

Dato : 12-03-03 14:21

SHG skriver i dag at ovenstående kort skulle være på lager igen den
25/3-2003, og tilføjer at leveringen er bekræftet denne gang, hvad de så end
mener med det.

Ventetiden på dette kort har for mit vedkommene betydet at prisen på mit
kommende samlede system(cpu, bundkort og ram) er faldet med ca. 800.- så
intet er så skidt at det ikke er godt for noget...

Mvh
Lakken

Fra : Thomas Damgaard

Dato : 12-03-03 18:30

Men er det med det gamle PCB?

Mvh
- Thomas

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 12-03-03 20:58

Thomas Damgaard wrote:
> Men er det med det gamle PCB?

Hvis du tænker på at lave det om til et Radeon 9700, så skal det være
9500 ikke-Pro udgaven for at det kan lade sig gøre.

Fra : Christian

Dato : 12-03-03 20:56

"Jens C. Hansen [Odense]" <greylion@gmx.net> wrote

> Hvis du tænker på at lave det om til et Radeon 9700, så skal det være
> 9500 ikke-Pro udgaven for at det kan lade sig gøre.

Det lyder ganske rart. Har du et link der beskriver det nærmere ?

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 12-03-03 22:35

"Christian" <chr@nybro.dk> wrote in message

> "Jens C. Hansen [Odense]" <greylion@gmx.net> wrote

> Det lyder ganske rart. Har du et link der beskriver det nærmere ?

Jeg tror ikke man kan få de gamle opdaterbare PCB'er mere.

Mads Holmer-Jensen

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 12-03-03 22:39

Christian wrote:
> "Jens C. Hansen [Odense]" <greylion@gmx.net> wrote

> Det lyder ganske rart. Har du et link der beskriver det nærmere ?

Det har været nævnt utallige gange i gruppen, søg på 9500 i subject.

Det er kun de "gamle" udgaver med samme PCB(printplade) som R9700, hvor
det kan lade sig gøre, og i så tilfælde kun med ca. halvdelen af dem,
pga. defekte pipelines i chippen.
Men det er da forsøget værd, da det udelukkende foregår via software, så
man kan lave det om igen.

Rivatuner med den rigtige patch kan gøre det.

http://www.guru3d.com/comments.php?id=1090&category=1

Check trådene;

"Radeon 9500 oc SKAL SES",

"Sapphire Radeon 9500 non PRO"

og evt.

"Hvad er det for noget med modding af ati 9500"

Fra : the reaper

Dato : 14-03-03 11:06

Hmm.

Det er min plan at Sapphire Radeon 9500 Pro i starten af næste måned, men
med denne efterspørgsel så mon ikke at det er klogt at bestille det nu?

Mvh
Thomas