OT: Fed demo til demostration
Fra : KO

Dato : 12-03-03 09:49

Har lige fået nyt grafikkort.
Nogen som kender en rigtig fed demo, gerne som sætter nye grænser?

Takker

Fra : René Sørensen

Dato : 12-03-03 10:39

3DMark 2003 fra www.futuremark.com :)

(Håber det er et Radeon 9700 eller Geforce FX grafikkort du har købt)

Fra : Kuruderu

Dato : 12-03-03 11:29

hvis det er et GfFX (håber jeg ikke dog) så er der Dawn demoen lavet til
kortet
hvis det er 9700 Pro så er der de 4-5 demoer ATI har lavet: Car Paint, Bear,
Animusic, Bacteria, Debevec, Dogs, Moebius, NPR samt Pipe Dream

(jeg har en udgave af det sidste )

--
Kuruderu

Don't confuse luck with skill

Remove BLABLA from my email to reply.

Fra : KO

Dato : 12-03-03 11:39

Det er et Leadtek geforce TI4200 med 128 MB ram
Et pænt spring fra et geforce2!

Kan ingen af demoerne til Nvidia FX eller ATI 9700 kører på min
PC/grafikkort?

Fra : Kuruderu

Dato : 12-03-03 23:56

Nej det kan de ikke. Du har ikke hardware understøttelse for de teknologier
der bliver brugt i demoerne. ATI demoerne kan hentes somvideoer dog. Mener
også at Dawn kan.

Fra : RpR

Dato : 14-03-03 11:56

> ATI demoerne kan hentes somvideoer dog. Mener
> også at Dawn kan.

Hvor?

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Torben R

Dato : 13-03-03 17:13

"Kuruderu" <kuruderu@dak.kollegie6400.dkBLABLA> skrev i en meddelelse
> [...]
Bear,
> Animusic, Bacteria, Debevec, Dogs, Moebius, NPR samt Pipe Dream

Har du et link til download af disse demos ?
På ATI hjemmeside kan man (tilsyneladende) ikke hente dem ?

--
Torben R

Fra : danni plougmann

Dato : 13-03-03 19:25