Andet multimedie
bentjuul 3670
videofilm af skærmbilledet??
Fra : Poul Offersen

Dato : 12-03-03 22:57

Hej

Er der nogen der ved hvordan man kan optage det der sker på skærmen
her og nu?

Jeg skal lave en demovideo af en flysimulator, og skal altså på en
eller anden måde optage det der sker på skærmen.

Helst ved brug af eksternt digital kamera med dv-in, eller VHS video.

Eller findes der et program der kan klare opgaven uden at bruge alt
for meget af pc´ens recurcer.........det vil jo ødelægge kvaliteten af
simulatoren som i sig selv er ret krævende.

Svar venligst enten her i gruppen eller på pifpof@mail.dk

Fra : emj

Dato : 12-03-03 23:33

On 12 Mar 2003 13:56:49 -0800, offersen@123mail.dk (Poul Offersen)
wrote:

>Eller findes der et program der kan klare opgaven uden at bruge alt
>for meget af pc´ens recurcer.........det vil jo ødelægge kvaliteten af
>simulatoren som i sig selv er ret krævende.

Jeg tror ikke at screencorder bruger ret meget af din maskinpower
Det kan hentes her
http://www.matchware.net/
Hilsen emj

Fra : Christopher Tracy

Dato : 15-03-03 14:36

Hej

> Eller findes der et program der kan klare opgaven uden at bruge alt
> for meget af pc´ens recurcer.........det vil jo ødelægge kvaliteten af
> simulatoren som i sig selv er ret krævende.

Der er også dette lille program, SnagIt :
http://www.techsmith.com/products/snagit/default.asp

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==