Hvilken brance høre vi under?
Fra : Johnny Christensen

Dato : 11-03-03 21:28

Hej

Min kone og jeg skal til at oprette firmaer (hver for sig) men kan
ikke helt lurer hvilken brance vi hører under.

Firma 1: Salg af: reklameplads til firmaer (ved bannerplads på side
samt opnotering i opslagsværk) samt salg af medlemskab til private der
giver adgang til kontaktannoncer, Chat samt noveller mm. Derudover
planlægger vi også at have detailhandel på siden.

Firma 2: Salg af: Reklame til firmaer i form af nyhedsbreve,
bannerplads, opnotering i opslagsværk mm

Er kommet så langt at ingen af disse hører ind under detail eller
grossisthandel.
Har selv kigget på Told & Skats side, men kunne ikke rigtigt finde
noget der var relevant for min situation?

På forhånd tak og venlig hilsen
Johnny R. Christensen

Fra : Lars Overgaard

Dato : 12-03-03 02:21

In article <5mhs6vc60dbgb8jrrgigeahqgu72o2abgm@4ax.com>, Johnny Christensen wrote:
> [...]
> grossisthandel.
> Har selv kigget på Told & Skats side, men kunne ikke rigtigt finde
> noget der var relevant for min situation?

Umiddelbart vil jeg sige "Anden reklamevirksomhed og reklameformidling".
Prøv evt. at spørge i dk.erhverv

Nå ja...held og lykke med firmaerne

/Lars

Fra : Mari

Dato : 12-03-03 20:39

"Johnny Christensen" <johnny@starkonline.info> skrev i en meddelelse
> Har selv kigget på Told & Skats side, men kunne ikke rigtigt finde
> noget der var relevant for min situation?

Prøv Danmarks Statistik.......... det er dem, der grupperer virksomheder.

http://www.dst.dk/210

210.7440.90 Anden reklamevirksomhed og reklameformidling

Det er den gruppe udlejere af reklamer på
offentlige områder tilhører - f.eks. på stationer, tog, busser mv.

/Mari