Søger information om Amway (Network21)
Fra : Anders Frederiksen O~

Dato : 11-03-03 09:45

Jeg søger kritiske oplysninger om firmaerne Amway (Network21) CVR nr.
21189189. Jeg har prøvet at finde ud af om der har været nogle klager over
firmas metoder, men uden held.
Er der nogle her som evt. kunne hjælpe med nogle hjemmesider med sådan
oplysninger.

På forhånd tak.

--
Med venlig hilsen Anders Frederiksen

Fra : Thor Larholm

Dato : 11-03-03 11:35

"Anders Frederiksen OZ4ADP" <andersf@kfumscout.dk> wrote in message
> [...]
over
> firmas metoder, men uden held.
> Er der nogle her som evt. kunne hjælpe med nogle hjemmesider med sådan

Lidt ujuridisk, men håber det kan hjælpe med at få talt din ven fra
skidtet:

http://www.vandruff.com/mlm.html

--
Thor Larholm

Fra : Christian

Dato : 11-03-03 11:54

On Tue, 11 Mar 2003 09:44:47 +0100, "Anders Frederiksen OZ4ADP"
<andersf@kfumscout.dk> wrote:

>Jeg søger kritiske oplysninger om firmaerne Amway

Amway er et af de største pyramideselskaber i verden. 30 sekunder på
google burde give dig al den kritik du har brug for. (f.ex
http://www-2.cs.cmu.edu/~dst/Amway/)

/Christian