Hjælp vi vil giftes.
Fra : Overby Christiansen

Dato : 10-03-03 23:46

kan nogen hjælpe??

Jeg bor sammen med min forlovede i Esbjerg og vi skal til august have et
barn sammen og vil vil derfor meget gerne giftes men hendes forældre vil
ikke have at vi gifter os da de ikke kan lide mig.

Hvad gør vi??

Fra : Jynis

Dato : 11-03-03 08:16

"Overby Christiansen" <r-overby@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> barn sammen og vil vil derfor meget gerne giftes men hendes forældre vil
> ikke have at vi gifter os da de ikke kan lide mig.

Jeg synes i skal tale det hele godt igennem med den præst der er i jeres
sogn. Han / hun vil kunne rådgive jer neutralt. Præster er gode at tale med
om den situation i befinder jer i. Det er lidt tidlig at få barn , men det
er utroligt flot at i gennem føre det. Jeg haber i vil få al den støtte i
får brug for. For 30 - 35 år siden var det ikke så ualmindelig at få børn
tidlig, jeg fik mit første barn som 18 årig. Har i talt med en
sagsbehandler i kommunen om de har muligheder for at hjælpe økonomisk i
begyndelsen.
Jeg er ikke ekspert på området, men i må gerne " læsse" af på min mail adr.
den finder i på min hjemmeside. Mvh.
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk