kan det lade sig gøre???
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 18-03-01 20:44

Kan man få lidt mere lyd på sin GS 500??
jeg vil ikke betale 15k eller noget i den stil, og jeg ved også godt det
ikke er en racer, så der behøves ikke komme mere ydelse bare ren og skær
LYD!!!

ja jeg ved godt jeg er i alderen hvor den godt må larme lidt...

men hvis der er nogen der kender en model, pris og måske hvor (på sjælland)
det kan fikses ville det være helt kanon!!

Mvh.
Kim Jørgensen
GS 500 - 250km i år

Fra : Albert

Dato : 19-03-01 07:27

> [...]
> jeg vil ikke betale 15k eller noget i den stil, og jeg ved også godt det
> ikke er en racer, så der behøves ikke komme mere ydelse bare ren og skær

En Laser udstødning giver en rigtig dyb lyd som godt kan få en til at tro at
der er mere end 500ccm tilstede.

Jeg kender ikke prisen, men de plejer vist at ligge på en 5000...

mvh Albert

Fra : Morten Dahl

Dato : 19-03-01 08:50

"Albert" <toma@email.dk> skrev i en meddelelse

> En Laser udstødning giver en rigtig dyb lyd som godt kan få en til at tro
at
> der er mere end 500ccm tilstede.
>
> Jeg kender ikke prisen, men de plejer vist at ligge på en 5000...

En af mine venner har netop anskaffet sig nævnte udstødning og jeg må sige
at den lyder (som en tocylindret havetraktor egentlig godt når den får
lidt krudt..

Han købte hans hos motorhjørnet i viborg og måtte give 3400.- inkl jetkit og
montering..

Nu er du jo på sjælland men hvis det skal koste ca.5Kkr. Så vil jeg mene det
kunne betale benzinen at trille til Viborg. Jeg skal da gerne slå følge fra
Vejle, har været hos motorhjørnet mange gange og skal alligevel op og have
en snak med mekanikkeren Angus.

Hilsen
Morten Dahl
- 320 km lørdag, og forfrysninger i tæer og fingre

Fra : Rune Larsen

Dato : 19-03-01 09:38

Albert wrote:

> [...]

Hvorfor så ikke bare pille den af?
IMO, skal motorcykler ikke larme. Skader vores i forvejen ringe omdømme
blandt andre traffikanter og gamle fru Olsen henne om hjørnet.

/Rune

Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 19-03-01 12:15

Rune Larsen wrote:

> Hvorfor så ikke bare pille den af?
> IMO, skal motorcykler ikke larme.

IMHO, så skal motorcykler larme det de må iht. loven.

> Skader vores i forvejen ringe omdømme
> blandt andre traffikanter og gamle fru Olsen henne om hjørnet.

Til gengæld lever vi længere, når billisterne kan høre os. Vi er rigeligt
usynlige på vejen allerede - du har sikkert selv oplevet nærulykker, hvor biler
ikke har hørt/set dig..

Stig

Fra : Claus Rittig

Dato : 19-03-01 13:16

"Stig H. Jacobsen" <shj@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> usynlige på vejen allerede - du har sikkert selv oplevet nærulykker, hvor

LOL!

Din larmepotte skal overdøve både svigermor, ungerne og P3's hitliste i en i
forvejen grundigt støjdæmpet bil på en afstand så chafutten kan nå at
reagere?!
SÅ larmende en potte eer vist ikke opfundet endnu.

Rittig

Fra : Jes Vestervang

Dato : 19-03-01 15:09

Claus Rittig skrev:

> [...]
> reagere?!
> SÅ larmende en potte eer vist ikke opfundet endnu.

Jeg har nu set (hørt!!!) en HD der bragede, så man kunne mærke det i
brystkassen på 20 meters afstand. Føreren af den har da vist brug for nogle
alvorlige halmballer i ørerne

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 19-03-01 13:21

Stig H. Jacobsen skrev:

> IMHO, så skal motorcykler larme det de må iht. loven.

[klip]
Er der mon en lille religionskrig på vej?

--
GSX-R250 med std. udst. / TS125ER til salg på http://the.subnet.dk/ts125

Fra : Jesper Hvalsøe

Dato : 21-03-01 21:45

On Mon, 19 Mar 2001 12:15:21 +0100, "Stig H. Jacobsen"
<shj@bigfoot.com> wrote:

>Til gengæld lever vi længere, når billisterne kan høre os. Vi er rigeligt
>usynlige på vejen allerede - du har sikkert selv oplevet nærulykker, hvor biler
>ikke har hørt/set dig..

Den der har jeg hørt før, men jeg tror ikke på den. Det lyder mere
som en dårlig undskyldning.

Lyden synes jeg aldrig har hjulpet mig tilat pdage en MC tidligere.,
når jeg kører cykel eller bil.

Til gengæld får larmehovederne lov til at køre bagerst, når der køres
tur.
Jesper Hvalsøe
GS750D '77
Shagstyle