"DarkSun" <darksun@darksun.dk> skrev:
> Jeg skrev til dem og gjorde opmærksom på jeg havde betalt. I samme
> forbindelse bad jeg om at få alle mine domæner slået sammen under
> ét kundenummer (så jeg lettere kunne betale den årlige afgift på
> én gang og have dét ude af verden) - men intet svar.
Min erfaring med DKHostmaster er, at de er meget svære at komme igennem
til især, hvis man bruger de adresser DKHostmaster angiver man skal
bruge (???).
Jeg skulle for et lille halvt års tid siden have lavet adresseændring
for mine domæner. Her tænkte jeg det jo kunne være smart at bruge
selvbetjeningsfunktionerne hos dkhostmaster, så jeg fulgte vejledningen
på deres hjemmeside og bestilte en pinkode, men intet skete heller ikke
2. gang jeg skrev. Jeg ventede hver gang en måneds tid på at få svar
men intet skete. Så valgte jeg at skrive til info adressen, hvor jeg
meget hurtigt fik svar og adresseændringen var effektueret med det
samme [1] og dagen efter lå der i min postkasse et brev med de nye
oplysninger om mine domæner.
Ovenstående var måske ikke så juridisk men det er en kontaktmåde, der
måske virker.
Mht. dit spørgsmål om der skal svares indenfor en bestemt tid så er det
næppe tilfældet.
[1] Hvilket på sin vis måske ikke er så betryggende, da jeg i
princippet kunne have lavet det samme nummer med en andens domæner. (Ej
brok)
--
Morten
http://miljokemi.dk
Statistik: dk.videnskab.jura februar 2003
http://www.miljokemi.dk/dk.videnskab.jura.200302.htm