Elendigt murerarbejde
Fra : Kasper Katzmann

Dato : 03-03-03 12:12

Vi har fået sat fliser (stifter) op i vores badeværelse af en murer og det
er vi mildest talt ikke så tilfredse med som vi håbede vi ville blive.

1. Stifterne er sat skævt op. (Mureren siger at det er som det skal være)
2. Der er slået en flig af vores toilet (Mureren nægter at erstatte)
3. Stifterne er flere steder faldet af (Dette er blevet udbedret én gang,
men problemet fortsætter)

Nu er vi ved at være godt og grundigt trætte af sagen og ønsker at høre hvad
muligheden er for følgende.

1. Få det hele lavet om for murerens regning
eller
2. Få pengene tilbage (11.000 kr.)

Kasper Katzmann
------------------------------
Katzmann Consulting
http://www.katzmann.dk

Fra : Peter

Dato : 03-03-03 16:32

Dén murer kender jeg - han har også været her....

Peter

Fra : Per Christoffersen

Dato : 03-03-03 16:53

"Kasper Katzmann" <kasper@FJERNESkatzmann.dk> wrote in message
> [...]
hvad
> muligheden er for følgende.
>
> 1. Få det hele lavet om for murerens regning

Hvis mureren er medlem af Dansk Byggeri (og var det da aftalen blev
indgået), så er måske hjælp at hente hos Byg Garanti-ordningen
http://www.danskbyggeri.dk/41256C9C0050975B/.
Du kna checke om han er medlem nu på samme webadresse.

Ellers må I vejen om ad en advokat og måske i retten.

/Per