Ang. manglende udbetaling af løn
Fra : Kenneth Pedersen

Dato : 28-02-03 21:07

Davs gruppe.

Efter jeg er blevet fyret, og sq have l+APg-n udbetalt d.d og ikke har f+AOU-et
det, sendte jeg en mail & en smsbesked til min forhenv+AOY-rende mester.
Bare for at h+APg-rer hvorn+AOU-r den gik ind.
Her er den mail jeg afsendte d.d: fr 28-02-2003 13:33

Hej Ole. Jeg kan se at min l+APg-n ikke er g+AOU-et ind, og h+AOU-ber p+AOU- at f+AOU- et
svar fra dig I l+APg-bet af fredag aften, om min l+APg-n g+APg-r ind i mandag
morgen, eller om jeg skal i dansk El-Forbund, hvad jeg helst vil undg+AOU-.
Jeg h+AOU-ber du forst+AOU-r mit problem, da jeg skal betale husleje senest
mandag.

Her er svaret fra min forhenv+AOY-rende mester:

Hej Kenneth

Har lige l+AOY-st din mail !

Jeg kontakter Marianne, din l+APg-n skulle v+AOY-re sendt til betaling. Jeg
mangler at modregne ca. 3000,00 kr,
og har stadig et stort arbejde med at prisfasts+AOY-tte de materialer, der
er forsvundet under dit ans+AOY-ttelsesforhold.

Iv+APg-rigt undrer vi os over "den hvides" diesel forbrug.

Dine kunder fra Frederiksv+AOY-rk ringede igen i g+AOU-r. Det er yderst
uheldigt, at du har benyttet mit firmanavn i forbindelse med sort
arbejde, de har haft store problemer p+AOU- grund af de fejl, der er opst+AOU-et
i forbindelse med dit arbejde for dem.

Som du kan se, er denne mail sendt c.c. el-forbundet, da vi ikke ser
problemer i, at medinddrage el-forbundet i dit afsluttede
ans+AOY-ttelsforhold her.

Venlig hilsen

Ole
[...]

____________________________
Kenneth Pedersen
K*************
4600 K+APg-ge - DK
Cell: +- 45 2*******
Email: mail@*****14.dk

Og her er mit svar retur:

Hej Ole. Hvilke materialer snakker vi ellers om:

1 lng plastr+APg-r 5/8+IB0-

2 muffer 5/8

Og hvad ellers. Det er nemlig det eneste jeg har l+AOU-nt fra Frederikssund,
hvis der er forsvundet andet vil jeg gerne vide det.

Og det med den hvides Dieselforbrug, kan jeg ikke forst+AOU-. Jeg har selv
betalt det jeg har k+APg-rt til frederiksv+AOY-rk.

Og det med at jeg har brugt dit navn, passer ikke. Jeg ville aldrig
bruge dit firmanavn til sort arbejde, vil gerne anerkende at jeg har
brugt din bil og v+AOY-rkt+APg-j, men jeg frasagde mig alt garanti p+AOU- det, og du
skulle ikke indrages i det.

Ved godt man ikke m+AOU- lave sort arbejde, s+AOU- det gider jeg ikke h+APg-rer
noget om, da jeg kun har f+AOU-et penge for at d+AOY-kke mine udgifter ind,
d.v.s diesel - v+AOY-rkt+APg-j (Specielt m+AOU-leapparet/slidtage p+AOU- andet udstyr).
Vil ikke lave det f+AOY-rdig da jeg ikke har mulighed for at komme op og
lave det.

--
Kenneth Pedersen aka apollo14 28-02-2003 20:57:54
Flower: 19262549 - apollo14dk@hotmail.com

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 28-02-03 21:14

"Kenneth Pedersen" <apollo14dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP.....en masse uheldig tekst.

Som jeg ser/læser det skrevne, er der kun én mulighed for dig.

Henvend dig i dit Forbund.

--
Venlig hilsen
Hr. Bjørn

Fra : Kenneth Pedersen

Dato : 28-02-03 21:30

On Fri, 28 Feb 2003 21:07:26 +0100, Kenneth Pedersen wrote:

-klip-

Glemte lige at spørge om hvordan står jeg i denne situation.
--
Kenneth Pedersen aka apollo14 28-02-2003 21:29:14
Flower: 19262549 - apollo14dk@hotmail.com

Fra : jan@stevns.net

Dato : 28-02-03 22:01

Kenneth Pedersen <apollo14dk@hotmail.com> skrev :

>Glemte lige at spørge om hvordan står jeg i denne situation.

Der er nok kun el-forbundet at spørge til råds i den sag, din fhv.

(det er det du betaler dem for)

--

jan@stevns.net - www.stevns.net

Fra : Kenneth Pedersen

Dato : 28-02-03 21:58

On Fri, 28 Feb 2003 22:01:27 +0100, jan@stevns.net wrote:

> Der er nok kun el-forbundet at spørge til råds i den sag, din fhv.
>
> (det er det du betaler dem for)

De er allerede igang, blev sat ind i sagen kl 12 d.d.
--
Kenneth Pedersen aka apollo14 28-02-2003 21:58:04

Fra : alexbo

Dato : 28-02-03 22:01

"Kenneth Pedersen" <apollo14dk@hotmail.com> skrev

> Glemte lige at spørge om hvordan står jeg i denne situation.

>Hej Ole. Jeg kan se at min løn ikke er gået ind,
>Jeg kontakter Marianne, din løn skulle være sendt til betaling.

Hvis du får din løn på mandag, er der ikke noget problem, ellers må du i
forbundet.

Det bedste er i virkeligheden at tage ind i firmaet mandag, og få tingene på
plads.

Det lyder lidt mistænkeligt med, at dels er lønnen sendt til betaling, dels
mangler der en modregning.

mvh
Alex Christensen

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 28-02-03 22:07

KLIP

> Det bedste er i virkeligheden at tage ind i firmaet mandag, og få tingene

> plads.

Mester har tilflydt Forbundet oplysninger.

Kenneth skal (omgående) gå samme vej.