hunde forbudt 2
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 24-02-03 22:11

Godaften

Den 29 december 2002 skrev jeg følgende:

> [...]

> komme hund derind, og det er selvfølgelig også fair nok, men noget der
> pisser mig virkelig af ( ja undskyld mit sprøg ), er at på skiltet der
står
> at der findes spidse og skarpe genstande i buskene, jeg synes simpelhen
det
> er at gå over stregen. Et er de ikke vil ha' hunde på området, det
acceptere
> jeg fuld ud, men tænk at de ligefrem ligger skarbe genstande i buskene,
som
> kan skade nogen, der kunne jo komme en kat forbi, som ikke kan læse .

Efter jeg har skrevet frem og tilbage med dyrens beskyttelse, har jeg
endelig fået
sat punktum på sagen. Jeg er ikke selv vild begejstret over resultatet, men
der er
desværre nok ikke mere at stille op

Dyrens beskyttelse's amtsformand, som også er politimand har været ude og
kigge på
området, og efter sigende er det bare tomme trudsler ,der er ikke udlagt
noget som helst,
men sker det at der pludselig findes noget, vil manden blive politianmeldt,
for det er
nemlig ikke lovligt, men så længe det er en tom trudsel, kan man intet gøre.

synes bare i skal ha' slutningen med

mange hilsner fra

Bolette

Fra : alexbo

Dato : 24-02-03 22:24

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> skrev

> synes bare i skal ha' slutningen med

Tak.

Der er desværre mange der ikke har den omtanke.

mvh
Alex Christensen