Hvad dækker forsikringen ???
Fra : complex@pc.dk

Dato : 24-02-03 18:51

Efter at havde gennemlæst diverse forsikringer, kan de fleste policer
sammenfattes som følger:

Selskabet dækker alt, undtagen det foreliggende tilfælde!

Ja tro det eller lad være men:

Baltica/Top/Danske Forsikring/Danica
(hvad kalder de sig for tiden??)

Har engang meddelt mig at tilbehør til flyvemaskiner i aflåst
bagagerum i personbiler, ikke er dækket !

Der var tale om 2900kr efter jeg havde betalt til Dem i 30 år!
ca 200.000kr i præmie, ak ja hvor små sko kan man gå i??

Men naturligvis glas paladser der er Sadam værdigt, er jo også dyre!
Bare tænk på hvad glasforsikringen koster, nå det er jo nok ligemeget
den dækker jo ikke aligevel, så de har sikkert ikke tegnet en.
(det kalder de selvforsikrende, smart træk ikke!)

Lars (København nord)
complex@pc.dk

Fra : ha

Dato : 24-02-03 19:33