Parkering
Fra : Claus

Dato : 24-02-03 18:38

Vi bor på en lille villavej, hvor der engang var tilknyttet et lille lokale,
som kunne bruges til fest og mødelokale for vej-forsamlingen. Det blev
opgivet for mange år siden og har sidenhen været lavet til en dart og
billiardklub.

Det er nu blevet solgt igen, og der er nu blevet oprettet et motions
"center" for atletik udøvere.
Problemet er nu at der hver dag+aften holder igennemsnit 5 biler, som holder
på fortov, ud for indkørsler osv.

Vi har nævnt det for ejeren, at vi er en smule utilfredse med, at de skal
parkere ud for os.
Vi nævnte, at der blot 50 meter længere væk er en stor parkerings park.

Er der noget vi kan gøre, for at få folk (sportsfolk) til at parkere et
andet sted?

Mange tak

Claus

Fra : K. Thomsen

Dato : 24-02-03 19:09

Hvis ejeren ikke kan opdrage sine kunder kan i chikaner de parkerede biler
mest muligt. Parker så tæt på dem at de ikke kan komme fri - gå over i
centeret og bed om at få flyttet en konkret bil øjeblikkeligt, da den står i
vejen, slå græs med en plæneklipper med sideudkast (strø evt. lidt grus
først !!).
Find selv på noget.

Venlig hilsen
knud

Fra : complex@pc.dk

Dato : 24-02-03 19:12

On Mon, 24 Feb 2003 18:37:44 +0100, "Claus"
<dsl60578@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>Vi nævnte, at der blot 50 meter længere væk er en stor parkerings park.
>
>Er der noget vi kan gøre, for at få folk (sportsfolk) til at parkere et

Ja,

1/gang
set en venlig seddel under viskeren med teksten

Gartis motion tilbydes, der er offentlig parkering ca 50 meter fremme,
prøv det!!!
Hav en fortsat god dag/aften, tak for din forståelse.
Beboerne på vejen

2/gang (man har skrevet bil nummeret op første gang)
samme tekst men nu i form af en selvklæbende label
i føresiden af forruden, lige midt i synsfeltet

og til dem der holder på p-pladsen en lille venlig hilsen

Tak fordi i holder her og ikke på vejen, du er en sand
sportsmand/kvinde

beboerne på vejen

3/gang samme tekst en på hver rude for (2 stk) bag sideruder etc.

4/gang, bliver ikke nødvendig

Lars (København nord)
complex@pc.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 24-02-03 21:07

> [...]
holder
> på fortov, ud for indkørsler osv.
> Er der noget vi kan gøre, for at få folk (sportsfolk) til at parkere et

På trods af de temmelig opfindsomme/mærkværdige bud, der er kommet ind til
videre, så vil jeg nu vove pelsen og simpelthen foreslå jer, at I kontakter
politiet!
Hvis der spærres for indkørsler og parkeres på fortove osv. er det
overtrædelser af færdelsesloven - og så vidt jeg har ladet mig fortælle, får
man faktisk relativt hurtigt besøg af politiet hvis der spærres for ens
indkørsel (har dog ikke selv prøvet - har heller ingen indkørsel

Mvh. Camilla

Fra : Kenny Jensen

Dato : 24-02-03 21:39

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> man faktisk relativt hurtigt besøg af politiet hvis der spærres for ens
> indkørsel (har dog ikke selv prøvet - har heller ingen indkørsel

Vi må håbe at vores ven her ikke bor i Købenahvn, der kommer de ikke ud til
indbrud i bil, selvom tyven er der når de bliver kontaktet.

Mvh
Kenny - Der lige skulle af med noget

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 24-02-03 22:13

"Kenny Jensen" <kenny@REMOVEskydebanen.net> wrote in

> Vi må håbe at vores ven her ikke bor i Købenahvn, der kommer de
> ikke ud til indbrud i bil, selvom tyven er der når de bliver
> kontaktet.

Det gør det nok hvis de har resourcer til det - politiet har desværre
ikke resourcer til alt det vi gerne vil have dem til hvorfor de må
prioritere.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...
http://hs235.dk/cracks - http://susie.dk/

Fra : complex@pc.dk

Dato : 24-02-03 22:50

On Mon, 24 Feb 2003 21:12:49 +0000 (UTC), Henrik Stidsen
<idontwantnospam@hs235.dk> wrote:

> [...]
>
>Det gør det nok hvis de har resourcer til det - politiet har desværre
>ikke resourcer til alt det vi gerne vil have dem til hvorfor de må
Ja voldtægtsmænd og bankrøvere kommer efter fartkontrol !!!!!

Fra : Kenny Jensen

Dato : 25-02-03 07:51

"Henrik Stidsen" <idontwantnospam@hs235.dk> skrev i en meddelelse

> Det gør det nok hvis de har resourcer til det - politiet har desværre
> ikke resourcer til alt det vi gerne vil have dem til hvorfor de må
> prioritere.

Sagt med andre ord, politiet kommer ikke hurtigt hvis du ringer når bilerne
holder i vejen

Kenny

Fra : Claus P.

Dato : 25-02-03 09:30

"Kenny Jensen" <kenny@REMOVEskydebanen.net> skrev i en meddelelse

> "Henrik Stidsen" <idontwantnospam@hs235.dk> skrev i en meddelelse

> Sagt med andre ord, politiet kommer ikke hurtigt hvis du ringer når
bilerne
> holder i vejen

Det behøver de heller ikke, de kan nøjes med at sende en falckbil, der
fjener køretøjet. Har selv oplevet det.

MVH CP

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 25-02-03 16:14

On Mon, 24 Feb 2003 21:07:06 +0100, "Camilla Scharff"
<camischa@jubiimail.dk> wrote:

> [...]
>man faktisk relativt hurtigt besøg af politiet hvis der spærres for ens
>indkørsel (har dog ikke selv prøvet - har heller ingen indkørsel

Kan jeg så sige at det gør de ikke i Fredericia. Vores tidligere naboer
havde altid for vane at holde på højere side af deres indkørsel så at vi
næsten ikke kunne komme ind og ud andet end ved næsten at vælte det
halve af indkørslen og kører på fortorvet.
Flemming Jacobsen

Fra : Claus

Dato : 25-02-03 15:00

Tak for de mange svar.
Jeg tror vi i starten skriver op hvor mange besøgende der er
samt skriver nummeret ned.
Så vil vi prøve at sætte flyers i ruderne.

Claus