Værdikort/gavekort
Fra : Palle Svendsen \(Web~

Dato : 23-02-03 14:18

Hej,

Jeg købte i 2001 et abb. hos B.T, men da jeg ikke læser den hver dag, så
valgte jeg at få det udleveret i værdi-kuponer.

Nu fandt jeg så igår en masse af disse værdi-kuponer, men da der står de kun
er gældende frem til dec. 2001, så er mit spm., om man kan ringe og få dem
til at lave dem om til år 2003 kuponer eller om det ifg. loven er min egen
skyld at de ikke er brugt?

På forhånd tak.

--
Med Venlig Hilsen
Palle Svendsen (Web-Sale.dk)

Fra : GiWeo

Dato : 24-02-03 17:56

Hejsa

> [...]
>til at lave dem om til år 2003 kuponer eller om det ifg. loven er min egen

BT plejer at væer meget flinke til at bytte Avis-beviser som de hedder
til nogle med gyldig dato...

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links Politiscanner og PMR-446 walkie på
http://www.lars-engelhardt.dk
Lad os snakke på MSN: giweo@hotmail.com
ICQ: 4835755