støj fra lejlighed
Fra : kim

Dato : 22-02-03 23:49

hej med jer
er der nogle der ved hvad man skal gøre når der har været utroligt meget
støj/høj musik fra den samme lejlighed siden november 2002 og stadig er det
vi har flere gange henvendt os til vedkommende men kort efter (samme dag)
starter det igen dette er alle dage også hverdage hvor jeg skal tidligt op
og på arbejde
vi bor i en lejlighed der er lejet kan man tillade sig at klage til
boligforeningen eller hvad skal vi gøre

mvh.
kim

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 22-02-03 23:59

"kim" <kim@dk> skrev i en meddelelse

> vi bor i en lejlighed der er lejet kan man tillade sig at klage til
> boligforeningen eller hvad skal vi gøre

Klart kan I da klage.
Der findes sikkert et ordenreglement i jeres boligforening, der siges at man
ikke må støj efter kl. ?? og ellers generalt skal udvise hensyn til sine
naboer.
Evt. hvis I vil klage, skal I være opmærksome på at de fleste vil have
klagen skriftlig.
Men snak med jeres afdelings bestyrelse eller boligforening for at høre
pæsist hvordan de vil have det der.
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : Camilla Scharff

Dato : 23-02-03 00:53

"kim" <kim@dk> skrev...
> vi bor i en lejlighed der er lejet kan man tillade sig at klage til
> boligforeningen eller hvad skal vi gøre

Hej Kim

I skal klage!!
Klag skriftligt - og klag HVER gang det sker. Kunne man i øvrigt forestille
sig, at der er andre, som også bliver generet - i så fald skal de også sende
klager (hvis I altså vil have gjort noget ved det...).
Hvis I undlader at sende klager, er det utrolig svært for udlejer at gøre
noget ved problemet, da man ikke umiddelbart har noget at holde fast i, hvis
det på et tidspunkt bliver så slemt, at I/de faktisk gerne vil have
vedkommende vippet ud. Så er man nemlig nødt til at have en gedigen bunke
klager, så man har noget konkret at henvise til.

Mvh. Camilla

Fra : Nokia-unlock.dk

Dato : 23-02-03 09:01

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> "kim" <kim@dk> skrev...
>
> Hej Kim
> Klag klag og klag... men vær indstillet på at du ( sådan er det som
regel ) ikke får det fjerneste ud af det ! det er for dyrt og tager for lang
tid !( for boligselskabet )

Anders Skalsted

webmaster@nokia-unlock.dk
http://www.nokia-unlock.dk

Fra : kim

Dato : 23-02-03 09:54

"Nokia-unlock.dk" <webmaster@nokia-unlock666.dk> skrev i en meddelelse

> "Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> regel ) ikke får det fjerneste ud af det ! det er for dyrt og tager for
> [...]
tak for jeres svar
vi vil i dag skrive en klage og sende til boligforeningen men hvad skal man
skrive
bare at de larmer eller skal man skrive alt ned ?

mvh.
kim

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 23-02-03 10:05

"kim" <kim@dk> writes:

> vi vil i dag skrive en klage og sende til boligforeningen men hvad
> skal man skrive bare at de larmer eller skal man skrive alt ned ?

I skal skrive så meget som muligt ned. Hvor larmen kommer fra, hvilket
interval der bliver larmet i, hvilken type larm der er tale om og alt
andet der på nogen måde kan være relevant.

Husk at holde brevet i et seriøst toneleje. Ikke som vi nogen gange
ser i denne gruppe: "De larmer af helvdede til og de skulle bare
smides ud med det samme, ellers kommer jeg til at gå forbi med et patr
af mine venner en dag!"

Held og lykke med det.

Mvh Trine

http://www.usenet.dk
http://www.biersted.com, billig overnatning i Nordjylland

Fra : kim

Dato : 23-02-03 10:24

> [...]
>
> Mvh Trine
>
> --
> Nyhedsgrupper er ikke Jeopardy, svar efter spørgsmålet!

det vil vi gøre så og tak fordi du gad at bruge din tid
og til det sidste

mvh.
kim