musicmatch
Fra : Anders P.

Dato : 17-02-03 02:51

Inden jeg nu sender mit kreditkort ud på internettet - er der nogen der ved
om www.musicmatch.com i det hele taget er lovligt at benytte i .dk? Med den
slingren lovgivningen har har jeg tabt overblikket.

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 17-02-03 06:03

On Mon, 17 Feb 2003 02:51:18 +0100, "Anders P." <anders@p.dk.dummy>
wrote:

>Inden jeg nu sender mit kreditkort ud på internettet - er der nogen der ved
>om www.musicmatch.com i det hele taget er lovligt at benytte i .dk?
Det kan jeg ikke se at det ikke skulle være. Hvordan har du fået den
ide ?
>Med den slingren lovgivningen har har jeg tabt overblikket.
Eller også har du ikke forstået hvordan MM virker.

Men det er et udemærket program til at afspille musik med.
Men vær dog opmærksom på at de har en besværlig måde at styre deres
koder på. Der er en ny kode til hver update, du får den pr automatik,
ved update. Men skal du geninstallerer programmet kommer problemet. du
bliver nød til at kende koden til precist den udgave du vil
geninstallerer, og for at gøre en lang historie kort.
Gem en kopi af hver udgave af programmet (installations jobbet,
downloadet fra MM), gem også en kopi af koden til den auktuelle
udgave.

/Hans

Fra : Anders P.

Dato : 17-02-03 06:39

> Eller også har du ikke forstået hvordan MM virker.

Jeg har brugt det således: Jeg har nu hele natten siddet og lyttet til
strålende musik med radiostation-funktionen. Er lovgivningen i USA og
Danmark så ens at de $3.95 om måneden hverken bringer mig i fedtefadet hos
APG eller KODA eller hvad nu deres ligesindede i USA hedder?

Rent Off-Topic:

Det kan på det stærkeste anbefales at kreere sig en æra-radiostation og
sætte den til at spille hit på hit fra 1970 - selvom det nu undrer mig lidt
at Bruce Springsteen og "Rock and a Hard Place" med Stones er blevet spillet
- og at den nu 3-4 gange har fortalt mig at Stevie Ray Vaughan er næste
artist - men hver gang er der kommet noget andet

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 17-02-03 19:46

On Mon, 17 Feb 2003 06:39:22 +0100, "Anders P." <anders@p.dk.dummy>
wrote:

> [...]
>Danmark så ens at de $3.95 om måneden hverken bringer mig i fedtefadet hos
>APG eller KODA eller hvad nu deres ligesindede i USA hedder?
Ja det er et godt spørgsmål, sådan tænkte jeg ikke. AGP kan jeg ikke
se har noget at komme efter, det er broadcastet musik, og man må
antage at udbyderen har orden i sine sager.
KODA kan ikke blive et problem så længe du kun underholder dig selv og
husstanden med lydene.

Enig.

/Hans