må man det
Fra : Morten Phillipsen

Dato : 15-02-03 20:26

Hej Gruppe

Jeg har kendskab til en forening hvis tidligere afgået kasserer efter
sigende har beholdt et kopi af denne forenings medlemskartotek.

Dette bruger personen nu til at hverve nye medlemmer til "hans" nystartede
forening.

Da jeg er medlem af denne forening har jeg modtaget et brev fra den gamle
kasserer:

I brevet som jeg har modtaget er der bl.a. anført;

"Tak for din henvendelse......"

Jeg har ikke rettet henvendelse til den forening. !?!?

efter flg. skrives der usandheder om den eksisterende forening som jeg er
medlem af.

må han det han gør ?
og kan han evt. politianmeldes af den eksisterende forening ??
eller er det dennes medlemmer der skal gøre dette ?

gerne relevante henvisninger....

på forhånd tak ...

---
Checked by Norton anti-virus system (http://www.norton.com). Version: 8.07