Opsigelse af webhotel?
Fra : Mølleren

Dato : 13-02-03 23:59

Hej gruppe

Jeg skal opsige mit webhotel hos min nuværende udbyder, men mit problem er,
at alle de tidligere forsøg på at kontakte "firmaet" har slået fejl. Både
telefonisk og E-mail. Efter hvad jeg har kunne læse mig frem til, er jeg
ikke den eneste med dette problem.
Derfor er det første spørgsmål nu: Hvad skal der til, for at en opsigelse er
100% gældende.
Skal de have et brev på den "gamle" facon, selvom det burde være en
internetbaseret virksomhed, eller hvad...?

- Jan Møller

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 14-02-03 00:24

In article <3e4c2320$0$71615$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Mølleren wrote:
> [...]
> Skal de have et brev på den "gamle" facon, selvom det burde være en
> internetbaseret virksomhed, eller hvad...?

Kun hvis det står i aftalen. En fax/e-mail er også gyldige,
såfremt du har modtaget en kvittering. Så slå Return Receipt til.

Et alternativ er at misligeholde hotellet (porno o. lign.,
og så få dem til at lukke)

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 14-02-03 00:34

Mølleren wrote:

> [...]
> Skal de have et brev på den "gamle" facon, selvom det burde være en
> internetbaseret virksomhed, eller hvad...?

Det skulle vel aldrig være Tirush? Jeg skrev MANGE breve til dem, men
modtog til stadighed rykkere og inkasso, selvom jeg både havde opsagt
til tiden og skrevet, at jeg ikke anerkendte kravet. Til sidst mailede
jeg dem dagligt i næsten en måned. Hver dag med krav om svar, hvilket
jeg aldrig fik. Efter en måned stoppede jeg dog og har ikke hørt fra dem
siden.

Det var ikke et juridisk, men dog lidt praktisk svar.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Mølleren

Dato : 14-02-03 11:02

"Kevin Edelvang" <barok@DETTE.skal.fjernes.mail.dk> wrote
> Det skulle vel aldrig være Tirush? Jeg skrev MANGE breve til dem,

Nej, det drejer sig om Webdomain.dk a.k.a. Dansk Internet Kompagni a.k.a.
Sand Internet...

Fra : Peter G C

Dato : 14-02-03 11:36

"Kevin Edelvang" <barok@DETTE.skal.fjernes.mail.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Det skulle vel aldrig være Tirush?

A/S'et er gået konk. Der er kommet et nyt ApS.

/Peter