Ventetid på bødeforlæg
Fra : Ivar Madsen

Dato : 13-02-03 21:45

For noget over en månede siden blev jeg stoppet for at tale i mobiltlf. under
kørsel i Glostrup Politikres, og undre mig over at der ikke er dumpet et brev
med girokort ind af døren fra politimesteren i Glostrup.

Nogen der ved hvor længe de kan være om at sende den slags ud?
Jeg vil heller ikke rykke dem, sæt nu de har glemt mig

Ivar Madsen

Fra : Henning Makholm

Dato : 13-02-03 21:54

Scripsit Ivar Madsen <news-@milli.dk>

> undre mig over at der ikke er dumpet et brev med girokort ind af
> døren fra politimesteren i Glostrup.

Han har vist travlt med at undersøge sin egen rolle under den kolde
krig. Giv ham lidt tid.

--
Henning Makholm "Ambiguous cases are defined as those for which the
compiler being used finds a legitimate interpretation