dagpenge i et andet EØS land?
Fra : Peter

Dato : 12-02-03 16:41

Hej,

Jeg tænker på at flytte til sverige og være jobsøgende i danmark. kan jeg få
mine dagpenge
i Sverige og hvordan fungerer det i praksis?

Mvh
Peter Larsen

Fra : Carsten Riis

Dato : 12-02-03 18:04

Peter wrote:

> Hej,
>
> Jeg tænker på at flytte til sverige og være jobsøgende i danmark. kan jeg få
> mine dagpenge
> i Sverige og hvordan fungerer det i praksis?

Det kan man i hvert fald med Civiløkonomernes a-kasse, så mon ikke det
er muligt med alle a-kasser.

Ta' en snak med en sagsbehandler i din a-kasse om dine planer. Gerne før
du udfører dem (for så er du sikker på, at de er "godkendte" af
systemet).

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Jørgen

Dato : 12-02-03 21:30

"Peter" <pnhl2@kampsax.dtu.dk> skrev i en meddelelse news:b2dpva$q4j$1@eising.k-net.dk...
> Hej,
>
> Jeg tænker på at flytte til sverige og være jobsøgende i danmark. kan jeg få
> mine dagpenge
> i Sverige og hvordan fungerer det i praksis?

Her får du en masse svar på dine spørgsmål, nok den bedste site til dato.

http://www.lederne.dk/Ret_og_pligt/Ansaettelsens_start/Arbejde_i_udlandet/arbejde_i_udland
et.html