Hvor kan jeg finde en standard lejekontrak~
Fra : René Andreasen

Dato : 12-02-03 15:14

.....som jeg kan brige som skabelon?

--
x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x

Med venlig hilsen/Kind Regards

René Andreasen

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 12-02-03 15:20

Jeg kan ikke huske linket til hvor jeg fandt den - men kan email dig den
hvis du er interesseret

/A

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 12-02-03 16:49

> Jeg kan ikke huske linket til hvor jeg fandt den - men kan email dig
den
> hvis du er interesseret

Email sendt til ham - for andre der vil finde den online er filerne
navngivet
Lejekontrakt - Forslagtilklausulerprgf11.exe &
Lejekontrakt-Typeformular97.exe

Fra : Henning Makholm

Dato : 12-02-03 19:50

Scripsit "Anders Majland \(Replace DOT with . in address for reply by email\)" <AndersDOTMajland@jyde.dk>

> Lejekontrakt-Typeformular97.exe

Den må være gammel. Den nyeste typeformular er fra 2001, og kan
bl.a. findes i en nydelig udfyldbar pdf-udgave på
<http://www.kl.dk/data/876430/oem110-02.pdf>.

--
Henning Makholm "This imposes the restriction on any
procedure statement that the kind and type

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 13-02-03 11:28

> Den må være gammel. Den nyeste typeformular er fra 2001, og kan
> bl.a. findes i en nydelig udfyldbar pdf-udgave på
> <http://www.kl.dk/data/876430/oem110-02.pdf>.

Når jeg pakker den ud får jeg et word dokument hvor der i starten står "
Autoriseret af By- og Boligministeriet den 3. september 2001" Så det er
formodenligt nyeste version.

Men hvis man kan håndtere et pdf dokument er det jo fra en officiel
kilde.

/A

Fra : Henning Makholm

Dato : 13-02-03 15:33

> [...]

> Når jeg pakker den ud får jeg et word dokument hvor der i starten står "
> Autoriseret af By- og Boligministeriet den 3. september 2001"

Ok, så er det bare mærkeligt at filnavnet indeholder "97".

Men under alle omstændigheder er en pdf-fil både mere portabel og
sikrere end en exe-fil som man ikke aner hvad gør når man kører den.

--
Henning Makholm "... not one has been remembered from the time
when the author studied freshman physics. Quite the

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 13-02-03 17:03

> Men under alle omstændigheder er en pdf-fil både mere portabel og
> sikrere end en exe-fil som man ikke aner hvad gør når man kører den.

Yep - jeg videregav blot de exe filer jeg have downloadet. Men word
dokumenet bliver heller ikke formateret ordenligt i Open Office (har
ikke word)

/A

Fra : Jakob Paikin

Dato : 13-02-03 18:47

On 13 Feb 2003 15:32:37 +0100, Henning Makholm <henning@makholm.net>
wrote:

>Ok, så er det bare mærkeligt at filnavnet indeholder "97".

Betyder meget tænkeligt "i Word 97 format"...

--
Jakob Paikin, advokat
Advokatkontoret Fabritius Tengnagel & Heine. www.dklaw.dk

Bemærk at ovenstående ikke er egentlig advokatrådgivning, samt i øvrigt er min personlige opfattelse og ikke nødvendigvis advokatkontorets.

Fra : Peter

Dato : 12-02-03 15:23

hej

du kan eksempelvis gøre som mange andre - søge på nettet og hér kan du
f.eks. finde denne:
http://www.ejendommen.dk/link/downloadlejekontraktprivatboligudlejning

men der er i tusindvis af andre

Peter

Fra : Torup & Bachmann

Dato : 12-02-03 15:23

"René Andreasen" <r_andreasen@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> ....som jeg kan brige som skabelon?
>
> --
> x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x-x

> [...]

MVH Rikke

www.boernefamilie.webbyen.dk

Fra : Dan Mortensen

Dato : 12-02-03 17:01

"René Andreasen" <r_andreasen@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
> ....som jeg kan brige som skabelon?

Kan også købes for et mindre beløb hos den lokale boghandler.

/Dan Mortensen