fribillet
Fra : Ukendt

Dato : 09-02-03 14:38

Hej NG, - jeg ville besøge et diskotek, hvor jeg havde en fribillet til. Så
langt så godt.
I nat kunne jeg ikke komme ind på min billet, - ekspeditrictøsbarnet
fortalte, at de ikke tog mod billetterne mere. Mit spg., - kan stedet uden
videre afvise at acceptere en billet, der ikke har påtrykt en udløbsdato
mv.?
/Ronson

Fra : GiWeo

Dato : 09-02-03 17:55

Hejsa

> [...]
>videre afvise at acceptere en billet, der ikke har påtrykt en udløbsdato

Er der en udstedelsesdato som der skal være på et "gavekort" som har
gyldidhed i 5 år.....

Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk
Masser af Links Politiscanner og PMR-446 walkie på
http://www.lars-engelhardt.dk
Lad os snakke på MSN: giweo@hotmail.com
ICQ: 4835755

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-03 19:25

> Er der en udstedelsesdato som der skal være på et "gavekort" som har
> gyldidhed i 5 år.....
>
> Lars Engelhardt - Hillerød - Denmark - engelhardt@os.dk

Der er intet på, - udover teksten "Fribillet".
Det virker absud for mig, at de kan slippe afted med det!?
/Ronson

Fra : Mikkel E. Thune

Dato : 09-02-03 20:22

> Er der en udstedelsesdato som der skal være på et "gavekort" som har

> gyldidhed i 5 år.....

hvor står det skrevet at gavekort skal gælde min. 5 år??

Mvh Mikkel

Fra : Henning Makholm

Dato : 09-02-03 20:39

Scripsit "Mikkel E. Thune" <ask@me.dk>

> hvor står det skrevet at gavekort skal gælde min. 5 år??

Ingensteder. Men hvis der ikke udtrykkeligt er aftalt anden frist
gælder 1908-lovens 5 års forældelse formodentlig.

--
Henning Makholm "I ... I have to return some videos."

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-02-03 20:53

Henning Makholm skrev:

>Ingensteder. Men hvis der ikke udtrykkeligt er aftalt anden frist
>gælder 1908-lovens 5 års forældelse formodentlig.

Ja, og selv om der er aftalt noget andet (som her), gælder den
5-årige forældelse når aftalen om forældelsen er ugyldig.

--
Bertel

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-02-03 22:36

Bertel Lund Hansen skrev:

>Ja, og selv om ...

Øh, glem det. Jeg troede at jeg var i en anden tråd.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-03 21:02

> [...]
> gælder 1908-lovens 5 års forældelse formodentlig.
>
> --
> Henning Makholm "I ... I have to return some

Hvad skal man referere til, hvis man ønsker at sende en klagemail?
På forhånd tak
/Ulrich

Fra : René Andreasen

Dato : 09-02-03 21:05