|
| belastende Fra : Nielsen |
Dato : 07-02-03 19:34 |
|
hej gruppe
jeg har en pcbutik hvor jeg har en kunde,. som er helt vild. han købte 1 pc,
som frøs i spil. fair nok, vi finder ikke fejlen, så han får en anden, som
tilsyneladende gør det samme. hnnn,,,, bundkortet (ecs k7s5a) bkev mistænkt.
Derpå fik han derfor en 3, maskine med et andet bundkort, Denne testede vi
24 timer i wolfenstein med en klemme på piletasten, så billedet kørte rundt
hele tiden i et døgn - uden den gik ned en eneste gang. han fik den og alt
var godt i ca. 4 dage. så kommer han idag - den funker ikke. han havde
fucked noget op i windows, så vi gav ham pc nr 4 - bare som hurtig løsning,
så han ikke skulle undvære pc til på mandag. så ringer han - 30 min efter
han er kommet hjem ( han stod selv i værkstedet og så på at den blev samlet
samt testet) - den var gået ned.
Vores tålmodighed er slut nu, han må fucke et eller andet helt vildt op, for
det kan jo ikke passe at 4 pcer der virker fint i butikken ikke virker hos
ham. Indtil videre har vi lavet det hele på garanti.
spørgsmålet er så: så vidt jeg ved skal man som forhandler egenligt slet
ikke yde garantireparationer når feks windows går ned. Manden truer og læser
op af loven i telefonen, så nu vil jeg også godt have nogle love jeg kan
klaske i hovedet på ham når han kommer i morgen!! hvilke love er relevante i
denne situation?
| |
Frantz (08-02-2003)
| Kommentar Fra : Frantz |
Dato : 08-02-03 01:05 |
|
"Nielsen" <brugtpc@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3e43fc52$0$207$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> hej gruppe
>
> jeg har en pcbutik hvor jeg har en kunde,. som er helt vild. han købte 1 pc,
> som frøs i spil. fair nok, vi finder ikke fejlen, så han får en anden, som
> tilsyneladende gør det samme. hnnn,,,,
Det allernemmeste for dig er at give op dvs. fortæl kunden at du ikke kan mere og tag
pc'en retur og giv ham alle pengene tilbage.
vh Frantz
| |
ct (08-02-2003)
| Kommentar Fra : ct |
Dato : 08-02-03 09:28 |
|
Begynd fremover at fakturere manden det aktuelle timegebyr når der ikke
findes fejl på computeren ved indlevering. 2. gang han kommer til jer
behøver du ikke hjælpe ham, såfremt han har en udestående regning.
claus
| |
Henning (10-02-2003)
| Kommentar Fra : Henning |
Dato : 10-02-03 20:01 |
|
>Vores tålmodighed er slut nu, han må fucke et eller andet helt vildt op, for
>det kan jo ikke passe at 4 pcer der virker fint i butikken ikke virker hos
>ham. Indtil videre har vi lavet det hele på garanti.
Er maskinen leveret med software? Har du leveret spillet? Henvis til
softwarefabrikanterne.
Virker maskinen med alm. hardwaretest? I så fald er der sandsynligvis
tale om inkompatibilitet med forskellige drivere, som du ikke kan gøre
for!
Henning
hsb(at)image.dk
| |
|
|