WGI Lovligt
Fra : thomas andersen

Dato : 06-02-03 09:10

Hej,

er der nogen af jer der ved om spillet/firmaet WGI er lovligt. Det var oppe
i medierne omkring oktober måned, og nu er jeg blevet kontaktet af en, jeg
har besluttet mig at jeg ikke har moral eller lyst til dette spil, men kunne
godt tænke mig at vide om det overhovedet er lovligt her i DK. WGI står for
World games Int.

Thomas

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-02-03 14:25

thomas andersen skrev:

>er der nogen af jer der ved om spillet/firmaet WGI er lovligt.

Hvad er deres koncept?

--
Bertel

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 06-02-03 17:55

"Bertel Lund Hansen" skrev:

> Hvad er deres koncept?

Lad os alle blive rige på andres bekostning. Der er tale om Multi Level
Marketing. Så spørgsmålet går vel på om MLM er lovligt i Danmark.

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--
Intet er som bekendt mere befordrende
for kreativiteten og produktiviteten end

Fra : Henning Makholm

Dato : 06-02-03 19:21

Scripsit "Kenn Gerdes" <kenn@kenngerdes.dk>

> Der er tale om Multi Level
> Marketing. Så spørgsmålet går vel på om MLM er lovligt i Danmark.

Tja, Tupperware er da mig bekendt ikke blevet lukket
endnu. Pyramidespil er derimod ulovligt, og udbydere af
sådan nogen forsøger ofte at påstå at det de bedriver,
er MLM.

--
Henning Makholm "Punctuation, is? fun!"

Fra : Thunderbird[7100]

Dato : 06-02-03 20:47

On Thu, 6 Feb 2003 17:54:40 +0100, "Kenn Gerdes" <kenn@kenngerdes.dk>
wrote:

>Lad os alle blive rige på andres bekostning. Der er tale om Multi Level
>Marketing. Så spørgsmålet går vel på om MLM er lovligt i Danmark.

MLM er det ikke at sidestille med pyramide spil ?.
Flemming Jacobsen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 06-02-03 21:57

"Thunderbird[7100]" <praetorian[Spam Frabedes]@tnfs.dk> skrev:

>MLM er det ikke at sidestille med pyramide spil ?.

Der går en ubrudt linje fra ren handel uden underleverandører til
rene underleverandører uden handel. Spørgsmålet er hvor man
trækker grænsen.

--
Bertel

Fra : Apollo14

Dato : 08-02-03 08:45

"thomas andersen" <thomas.andersen@electrolux.dk> pludrede i

> [...]
> lyst til dette spil, men kunne godt tænke mig at vide om det
> overhovedet er lovligt her i DK. WGI står for World games Int.

Det er fuldt ud lovligt, har selv været rimelig tæt på det, men er
endnu ikke tilmeldt. Men læs mere lige her:
http://www.wgi-europe.net/WorldGamesInc-Dk/index.php

--
Kenneth Pedersen aka apollo14
Flower: 19262549 - apollo14dk@hotmail.com