Spørgsmål om fri proces
Fra : Hansen

Dato : 03-02-03 17:15

Hvis jeg søger fri proces pga. lav løn, til en retssag vor lang tid går der
så, inden man får svar på om man har fået fri proces.
Hvis man får et positivt svar indenfor 2 måneder, og man derefter flytter
sammen med en rig person mister man så retten til fri proces.
Eller skal man vente til retsagen er slut med at flytte sammen.

Fra : Bo

Dato : 04-02-03 00:10

"Hansen" <anneconda@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvis man får et positivt svar indenfor 2 måneder, og man derefter flytter
> sammen med en rig person mister man så retten til fri proces.
= JA

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-02-03 00:19

Bo skrev:

>= JA

Vær venlig at skrive noget der har juridisk relevans, eller
undlad at skrive. Specielt er det kritisabelt at du svarer folk
der har brug for et råd, med noget ubrugeligt vrøvl som i værste
fald kan betyde at de disponerer forkert (selv om svarene her i
gruppen ikke kan erstatte egentlig juridisk rådgivning).

Læs evt. her:

   http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.videnskab.jura

--
Bertel