Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
2 skærme i win2000
Fra : KLAUS BERGH SVENDSEN

Dato : 18-03-01 15:55

Jeg har et problem

Jeg har 2 skærmkort i min pc. Et asus 7100 og et gammlet s3 virge32\64
Under win Me kan jeg sagtens få dette til at virke, men i win 2000 funker
det bare ikke.
Der står at enheden ikke kan startes.
jeg har så været inde i min bios og ændre så pc'en starter på Pci istedet
for AGP, nu virker det. Men jeg vil have den til at starte på AGP, så jeg
kun skal have den ene skærm tændt.

Kender nogen til dette problem, vil det evt hjælpe med en udskiftning af
Graffikkort?

Mvh

Klaus

Fra : Lars

Dato : 19-03-01 17:04

> Kender nogen til dette problem, vil det evt hjælpe med en udskiftning af
> Graffikkort?

Jeg kunne også tænke mig at vide hvor det kan løses...

/lars

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 03-04-01 20:54

"KLAUS BERGH SVENDSEN" <klaus_bs@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> kun skal have den ene skærm tændt.
>
> Kender nogen til dette problem, vil det evt hjælpe med en udskiftning af

Har du set efter i hcl'en, om s3 virge32\64 overhovedet bliver understøttet
som secondary adapter i win2k?

@ggemam

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 07-04-01 22:42

"Kenneth Sørensen" <groove@worldonline.dk> wrote in message
Klip

> Har du set efter i hcl'en, om s3 virge32\64 overhovedet bliver
understøttet
> som secondary adapter i win2k?
>
> @ggemam

Da jeg (under Me) skulle installere kort nr. 2 var jeg da også lige inde og
kigge, men nej kort nr. 2 var ikke understøttet, men det virker dog ganske
fint i praksis.

Så den liste skal vist kun tages som vejlendende, som alt andet fra MS.

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen