Fjerne lindolie fra linolium
Fra : ADSL

Dato : 18-03-01 15:02

Hej

Vi har fået ny køkkenbordplade og den er blevet behandlet med lindolie.
Desværre har vi ikke været forsigtige nok med at afdække gulvet og der er
kommet en del pletter på.

Jeg har prøvet at skruppe det af, men det tager en krig. er

er der nogen der kender et godt råd til hvordan man fjerner det nemt?

Med venlig hilsen
Christian F. København

Fra : ADSL

Dato : 18-03-01 15:04

Hej igen

Jeg har lige kigget på bøtten og det er åbenbart ikke lindolie men derimod
"Rustikolie" (måske er det det samme, hvad ved jeg :) )

Tak igen

Fra : Bjerg & Olsen

Dato : 18-03-01 17:00

"ADSL" <adsl@fakeemail.com> skrev i en meddelelse news:992f9s$2lo$1@news.inet.tele.dk...

> Jeg har lige kigget på bøtten og det er åbenbart ikke lindolie men derimod
> "Rustikolie" (måske er det det samme, hvad ved jeg :) )

Hvis det er Junckers Rustikolie, har det intet med linolie at gøre. Hvis du ikke
kan finde oplysningerne på dåsen, så prøv at kontakte Junckers.

Venlig hilsen
Erik Olsen