[Outlook 2000] Kontaktpersoner
Fra : Bård Jensen

Dato : 18-03-01 15:09

Hej Alle!

Når man modtager mails i Outlook 2000 og åbner denne (i særskilt vindue) kan
man højreklikke på afsenderen og fra lokalmenuen vælge "føj til
kontaktpersoner".

Nu har jeg imidlertid oprettet flere mapper med kontaktpersoner og
naturligvis kaldt disse mapper noget forskelligt, f.eks. "arbejdskollegaer"
"fodboldklubben" o.s.v.

Når jeg modtager mails fra forskellige personer, vil jeg gerne have, at jeg
direkte ved at højreklikke på afsenderen kan vælge "føj til
arbejdskollegaer" og "føj til fodboldklubben".

Kan dette mon lade sig gøre, og hvis ja - så hvordan?

I øjeblikket gør jeg det ved at vælge "føj til kontaktpersoner" og derefter
finder jeg vedkommende i "kontaktpersoner" og trækker ham over i f.eks.
"arbejdskollegaer". Ret så bøvlet - ikke?

Mvh
Bård

Fra : Christopher Tracy

Dato : 21-03-01 11:00

Bård Jensen <baardjensen@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:992flh$3fg$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> finder jeg vedkommende i "kontaktpersoner" og trækker ham over i f.eks.
> "arbejdskollegaer". Ret så bøvlet - ikke?
Hej

Jo det er bøvlet, så derfor er der også en nemmere måde: Når du står i
indbakken, og den øverste post er markeret, eks. fra arbejdskolega 1, så er
der oppe i værktøæjslinien en knap der hedder "organiser", klik på den og du
bestemmer selv hvor den skal hen, næste gang der kommer post fra
vedkommende, (der er vist noget med nogle meddelelses regler der skal være i
orden først, men det vil du få at vide, og blive guidet igennem).

Håber det var til at forstå...
Enjoy
/C.T.