Hvad er der galt???
Fra : Michael

Dato : 11-03-03 20:58

Jeg prøver og ringe til et mobil nr. Der kommer 3 dut med det samme når man
ringer op, altså dut dut dut, og så sker der ikke mere. Der står ikke noget
om at nr er optaget. Jeg kan godt ringe til andre.
Hvad kan der være galt??

Michael

Fra : Christian

Dato : 12-03-03 14:31

On Tue, 11 Mar 2003 20:58:09 +0100, "Michael" <michael@duerher.dk>
wrote:

> [...]
>ringer op, altså dut dut dut, og så sker der ikke mere. Der står ikke noget
>om at nr er optaget. Jeg kan godt ringe til andre.

Jeg oplever det samme (begyndte for et par dage siden) så du er ikke
den eneste. Iøvrigt sker det kun når jeg bruger min Ericsson telefon.
Smider jeg sim kortet over i min gamle 3210 sker det ikke.

/Christian

Fra : Michael

Dato : 12-03-03 17:03

"Christian" <christian@fabel.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg oplever det samme (begyndte for et par dage siden) så du er ikke
> den eneste. Iøvrigt sker det kun når jeg bruger min Ericsson telefon.
> Smider jeg sim kortet over i min gamle 3210 sker det ikke.

Jeg ringede til 118 og de fortalte mig at det nr. ikke findes mere.

Michael

Fra : Michael

Dato : 12-03-03 17:13

"Michael" <michael@duerher.dk> skrev i en meddelelse

> "Christian" <christian@fabel.invalid> skrev i en meddelelse

> man
> noget

> Jeg ringede til 118 og de fortalte mig at det nr. ikke findes mere.

Meget underligt nu virker nr. Har lige prøvet og ringe til det igen, og nu
ringede den op

Michael

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 13-03-03 01:05

Michael <michael@duerher.dk> skrev:

>Meget underligt nu virker nr. Har
>lige prøvet og ringe til det igen, og nu
> [...]

Det skulle vel ikke være et taletidskort du ringer til ?
Måske det har været løbet tør/udløbet eller lignende og virker
igen nu ejeren har fået tanket op ?
Ved godt man plejer at kunne ringe dem op efter de er løbet tør
men det er mit bedste gæt.
Medmindre du har leget med "grupper" - på min Ericsson kan du
blokere for opkald til numre der ikke er med i en bestemt gruppe.

Men i mangel af en rigtig forklaring må vi jo bare håber det blir'
ved med at virke...

Mvh

Jesper

Fra : Michael

Dato : 13-03-03 11:21

"Jesper Hedegaard" <jesper@hedegaard.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Medmindre du har leget med "grupper" - på min Ericsson kan du
> blokere for opkald til numre der ikke er med i en bestemt gruppe.

Om det er et taletidskort, det ved jeg jeg ikke.
Jeg har ikke lavet noget med og blokere for nogle nr.
Så jeg tro også det måske har været udløbet.

Michael

Fra : Søren EB

Dato : 13-03-03 22:34

Hejsa,...

Det er når telefonen ikke kan finde en ledig plads på nettet! Så afgir
telefonen 3 bip og går tilbage...

Så vent et øjeblik og prøv så igen.

/ Søren.

Fra : Michael

Dato : 14-03-03 09:37

"Søren EB" <soreneb@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,...
>
> Det er når telefonen ikke kan finde en ledig plads på nettet! Så afgir
> telefonen 3 bip og går tilbage...
>
> Så vent et øjeblik og prøv så igen.

Jeg prøvede i ca. 4 timer, så der skulle den da gerne have fundet en plads.

Michael