R6oo
Fra : Torben L. Andersen

Dato : 10-03-03 20:33

Hej i NG !

Min søn har købt sig en Ericsson R600 telefon. Nu spørger han mig om man kan
købe logoer og ringetoner til sådan en.
Men det må jeg indrømme. Det har jeg ikke tjek på. Jeg ved dog at man kan
til Nokiatelefoner og også at man ikke kan på de gamle Ericsson telefoner.
Men om han kan på sin Ericsson, ved jeg ikke.

Kan i hjælpe med et svar og eventuelt et link, hvis man kan ?

--
Hilsen
Torben L. Andersen.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 10-03-03 20:47

> Min søn har købt sig en Ericsson R600 telefon. Nu spørger han mig om man
> kan købe logoer og ringetoner til sådan en.

Ericsson R600 giver dig underholdning, nyheder og beskeder alle 24 timer
i døgnet. Den understøtter GPRS, en teknologi som gør det mobile Internet
hurtigere og lettere at anvende. Du kan også downloade billeder og
ringetoner og finde information når du behøver det mest. R600 har EMS
hvor du kan indsætte billeder, animationer, lydeffekter og ringetoner i
dine SMS beskeder. For at gøre R600 mere personlig kan du have et
bagrundsbillede i displayet og du kan vælge den farve lys du har lyst
til. Baggrundsfarven kan også tildeles en kontakt i telefonbogen, så du
får et hint om hvem der ringer.

http://makeashorterlink.com/?U185251C3

Fra : Torben L. Andersen

Dato : 10-03-03 21:46

> Ericsson R600 giver dig underholdning, nyheder og beskeder alle 24 timer

Hej Christian.

Tak for info.

Men det undre mig bare at jeg ikke kan finde nogle hjemmesider med billerder
og ringetoner til den.
Alle de steder som vi kan finde på nettet, er det kun til Nokia. Men dem er
der til gendgæld også mange af.

Hilsen
Torben L. Andersen.