/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Tilfældighed eller fejl
Fra : Christian


Dato : 09-03-03 15:58

Når folk for tiden ringer til min mobil får de enten telefonsvarer
(hvis jeg har slået viderstilling til) eller den kendte stemmer "der
er i øjeblikket ingen kontakt til telefonen".

Jeg kan stå derhjemme med fuld signal og fuld batteri og ringe til
mobilen fra mit fastnet, men den ringer bare ikke.

Er der ged i nettet (Århus) eller mon det hænger sammen med, at jeg
lige har opdateret min T68 til T68i. Med andre ord - andre der har
oplevet samme problem med T68i og sidste nye firmware?

/Christian

 
 
Povl H. Pedersen (10-03-2003)
Kommentar
Fra : Povl H. Pedersen


Dato : 10-03-03 00:04

In article <vjlm6vkm8te3fnbvsodag60oh7p1ts4s39@4ax.com>, Christian wrote:
> Når folk for tiden ringer til min mobil får de enten telefonsvarer
> (hvis jeg har slået viderstilling til) eller den kendte stemmer "der
> er i øjeblikket ingen kontakt til telefonen".
>
> Jeg kan stå derhjemme med fuld signal og fuld batteri og ringe til
> mobilen fra mit fastnet, men den ringer bare ikke.
>
> Er der ged i nettet (Århus) eller mon det hænger sammen med, at jeg
> lige har opdateret min T68 til T68i. Med andre ord - andre der har
> oplevet samme problem med T68i og sidste nye firmware?

Du har vel ubetinget viderestilling slået til ?
Ring til dit teleselskab, de kan se det og hjælpe med
det sammed, ihvertfald hvis de har samme kompetencer som Sonofons
medarbejdere.

--
To get blacklisted please mail to listme@listme.dsbl.org
Writing to the above address will blacklist your mailserver.
Hvis du skriver til ovenstående e-mail bliver din mailserver blacklistet.

Christian (10-03-2003)
Kommentar
Fra : Christian


Dato : 10-03-03 08:47

On Sun, 9 Mar 2003 23:04:28 +0000 (UTC), "Povl H. Pedersen"
<povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote:

>In article <vjlm6vkm8te3fnbvsodag60oh7p1ts4s39@4ax.com>, Christian wrote:
>> Når folk for tiden ringer til min mobil får de enten telefonsvarer
>> (hvis jeg har slået viderstilling til) eller den kendte stemmer "der
>> er i øjeblikket ingen kontakt til telefonen".
>>
>> Jeg kan stå derhjemme med fuld signal og fuld batteri og ringe til
>> mobilen fra mit fastnet, men den ringer bare ikke.
>>
>> Er der ged i nettet (Århus) eller mon det hænger sammen med, at jeg
>> lige har opdateret min T68 til T68i. Med andre ord - andre der har
>> oplevet samme problem med T68i og sidste nye firmware?
>
>Du har vel ubetinget viderestilling slået til ?

Nej, det var naturligvis det første jeg checkede.

>Ring til dit teleselskab, de kan se det og hjælpe med
>det sammed, ihvertfald hvis de har samme kompetencer som Sonofons
>medarbejdere.

Ja, jeg ringede til TDC for at dobbelchecke, og hun kunne se, at al
viderstilling var slået fra (og hun prøvede også at ringe til den og
fik intet svar til trods for den lå tændt med fuld signal ved siden af
mig)

/Christian

Thorsten Lyng Johans~ (10-03-2003)
Kommentar
Fra : Thorsten Lyng Johans~


Dato : 10-03-03 11:39

Christian wrote:
>
> On Sun, 9 Mar 2003 23:04:28 +0000 (UTC), "Povl H. Pedersen"
> <povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote:
>
> >In article <vjlm6vkm8te3fnbvsodag60oh7p1ts4s39@4ax.com>, Christian wrote:
> >> Når folk for tiden ringer til min mobil får de enten telefonsvarer
> >> (hvis jeg har slået viderstilling til) eller den kendte stemmer "der
> >> er i øjeblikket ingen kontakt til telefonen".
> >>
> >> Jeg kan stå derhjemme med fuld signal og fuld batteri og ringe til
> >> mobilen fra mit fastnet, men den ringer bare ikke.
> >>
> >> Er der ged i nettet (Århus) eller mon det hænger sammen med, at jeg
> >> lige har opdateret min T68 til T68i. Med andre ord - andre der har
> >> oplevet samme problem med T68i og sidste nye firmware?
> >
> >Du har vel ubetinget viderestilling slået til ?
>
> Nej, det var naturligvis det første jeg checkede.
>
> >Ring til dit teleselskab, de kan se det og hjælpe med
> >det sammed, ihvertfald hvis de har samme kompetencer som Sonofons
> >medarbejdere.
>
> Ja, jeg ringede til TDC for at dobbelchecke, og hun kunne se, at al
> viderstilling var slået fra (og hun prøvede også at ringe til den og
> fik intet svar til trods for den lå tændt med fuld signal ved siden af
> mig)
>
> /Christian

Der er sandsynligvis tale om en terminalfejl, hvor GSM1800 delen i
telefonen er defekt - dette er ikke så sjælden en fejl på T68/T68i.

Mvh Thorsten

Fuzzbox (10-03-2003)
Kommentar
Fra : Fuzzbox


Dato : 10-03-03 15:05


>
> Er der ged i nettet (Århus) eller mon det hænger sammen med, at jeg
> lige har opdateret min T68 til T68i. Med andre ord - andre der har
> oplevet samme problem med T68i og sidste nye firmware?
>
> /Christian


Du skal have den byttet, jeg har lige fået min byttet ( T68i )og den havde
precis samme fejl, og det var noget der pludselig kom.

Mvh
Thomas



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408907
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste