Nokia3310
Fra : DHD

Dato : 28-02-03 16:18

Hej

Jeg har lige åbnet en 3310 som har været en tur i vaskemaskinen, og jeg kan
se at der rundt omkring på printkortet sidder noget lysegrønt agtigt ir?
eller snask.

Hvad er det ? og hvordan får jeg det lettest af ?

Kan den mon reddes ?

/DHD

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 28-02-03 18:55

Tjaaa køb en printpladerenser!!!!
Måske kan den reddes, hvis der ikke er nogen komponenter, som er gået i
stykker!

MVH

Fra : DHD

Dato : 28-02-03 19:16

Kan man ikke bruge et eller andet stof ?

Hvad koster en printplade renser?

Fra : Lars Bøgvad

Dato : 28-02-03 19:40

Du kan lægge printet i isopropyl alkohol i nogle timer. klip derefter hårene
korte på en lille pensel sådan de bliver stivere. Rens efter med penslen og
blæs den tør med trykluft - der må ikke være fugt i trykluften

Mvh Lars Bøgvad

Fra : JS

Dato : 28-02-03 19:43

> [...]
> eller snask.
>
> Hvad er det ? og hvordan får jeg det lettest af ?

Prøv om du kan rense det af med noget isopropyl alkohol og en vatpind evt en
lille pensel.

/JS

Fra : cazonmobile

Dato : 03-03-03 20:44

"Tuner rens" fra Philips er også godt + noget trykluft på dåse uden fugt
bagefter, men gør dig absolut ingen forhåninger. Du får den muligvis igang
igen, men senere kan den sagtens give problemer.

Held og lykke!

Carsten