Problemer med Nokia 6610?
Fra : Hans Pedersen

Dato : 27-02-03 09:58

Hej.

Jeg overvejer at kaste nogle penge efter en Nokia 6610, men ved, at der er
meget snak om, at Nokia er meget fejlbehæftede.

Er der nogen der har oplevet problemer med N6610 med seneste software?

--
Hans Pedersen, Esbjerg.
ICQ: 9178476 | http://h2ns.dk

Fra : QxZ

Dato : 27-02-03 10:25

Køb en Motorola de er mere drift sikrere.

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 27-02-03 10:38

Hej!
Jeg har en N6610, og er meget godt tilfreds med den! Den har aldrig slukket
af sig selv eller noget som helst andet i den stil... Absolut eneste problem
har været at jeg den får lidt støv ind bag skærmen en gang i mellem, men så
må man jo bare lige skille den ad og støve den af... - Gøres let da det er
express-on cover...

Hvad angår Motorola og alle andre, så mener _jeg_ at Nokia altid har lavet
det bedste system! Det kører simpelthen godt, og er godt gennemtænkt! Har
selv prøvet både Ericsson og Siemens, og ingen af dem har lige så god
funktionalitet, hvis du spørger mig!

Alt i alt: Kan anbefales!
Lasse

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 27-02-03 11:03

On Thu, 27 Feb 2003 09:58:01 +0100, "Hans Pedersen" <h2ns@nospam.dk>
wrote:

>Er der nogen der har oplevet problemer med N6610 med seneste software?

Jeg har endnu ikke haft nogen problemer overhovedet, jeg købte dog min
for kun 1½ uge siden, så det er vel begrænset hvor mange problemer jeg
har kunnet nå at have haft..

Fra : Jesper Winding

Dato : 27-02-03 14:04

Ingen problermer med min overhovedet - bedste mobil jeg har haft (og jeg har
haft nogle stykker) - denne er nu 4 måneder.
--
Jesper

Fra : Snavox

Dato : 27-02-03 14:24

Hej

> Er der nogen der har oplevet problemer med N6610 med seneste software?

Min slukker sig selv, især når jeg er ude i kulden. Men min software er også
temmelig gammel, så jeg skal lige forbi et telecenter og have den
opgraderet.

Ellers er jeg meget imponeret af den. F.eks. nyder jeg radioens
stereokvalitet og glæder mig til, at teleselskaberne kommer til fornuft og
sætter GRPS-priserne ned til et fornuftigt niveau (men ok, de skal jo hive
penge hjem til at finansiere de gale priser, de betalte for
UMTS-licenserne...)

Venlig hilsen

Poul
Venl

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 27-02-03 14:37

> [...]
> meget snak om, at Nokia er meget fejlbehæftede.
>
> Er der nogen der har oplevet problemer med N6610 med seneste software?

Jeg tilslutter mig gruppen af anbefalere, dog har jeg oplevet at telefonen
lægger på uanfægtet. Det er dog ikke sket ret mange gange, og jeg kører
heller ikke med den nyeste. Men fed telefon, fedt med farvedisplay og - tja,
radioen er også super. Er du ligeglad med radio, så er 6100 måske også værd
at kigge efter for dig?

-Peter

Upload billeder, musik og java-programmer til din mobiltelefon GRATIS på:
www.eaid.dk/mobil.php?action=upload

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 27-02-03 21:39

"Hans Pedersen" skrev i en meddelelse news:b3kjuk$5de$1@sunsite.dk...
> Jeg overvejer at kaste nogle penge efter en Nokia 6610, men ved, at der er
> meget snak om, at Nokia er meget fejlbehæftede.
>
> Er der nogen der har oplevet problemer med N6610 med seneste software?

Halløjsa.

Ligesom de andre, så vil jeg også sige at det er en genial telefon! Jeg har
ikke oplevet nogle problemer endnu (andet end dem jeg selv er skyld i ved at
pille lidt for meget )
Dog er der en lille detalje ved displayet. Nogle gange flimrer den lidt
underligt (ikke særlig meget, kun nogle svage lodrette streger ligesom
forstyrrelser på et fjernsyn), det forsvinder af sig selv i løbet af lidt
tid, eller man kan genstarte den. Jeg tror det er generelt, da min fætters
7210 også gør dette... Men som sagt, så er det sjældent og er da noget jeg
kan leve med. Jeg tror ikke det er firmwaren da den gjorde det både med
3.09, som jeg havde før, og så 4.18...

Men en fed mobil !

Hygge...
Daniel

Fra : Lars

Dato : 27-02-03 22:38

> [...]
> underligt (ikke særlig meget, kun nogle svage lodrette streger ligesom
> forstyrrelser på et fjernsyn), det forsvinder af sig selv i løbet af lidt

Sjovt jeg lagde mærke til det for første gang i dag, da gjorde min 6610 det
samme.????
Jeg prøvede at slukke og tænde, men det hjalp ikke, men lige pludselig
fungerede den normalt igen.

Jeg er ellers rimelig tilfreds med min.
De eneste kritik punkter jeg har indtil videre er flg:
De headphones der følger med passer ikke så godt til mine ører, som dem der
sad på den radio jeg købte til min T39. Betyder at de nemt falder ud. Men
der har nokia's nye system den fordel at de ikke falder så langt (man samler
dem bag nakken)
Til gengæld er nokia radioen kvalitets mæssigt langt bedre en den til
Ericsson'en, lyd og rækkevidde.

I forhold til mine gamle 6110 og 6150 er virker den dog kvalitets mæssigt
ikke så gedigent bygget, der er noget plastic agtigt over den. Men det er
vel generelt med de fleste nye tlf idag.
Jeg har f.eks allerede skiftet coveret (1 1/2 uge gl, -300,00 kr. , da
jeg smadrede glasset ved at ramme et bordhjørne med tlf. der lå i min lomme.
Der virkede min ældre tlf mere robuste.

Efter at have haft en ericsson må jeg dog erkende at deres menusystem
egentlig for mig var hurtigere at komme rundt i. T39 var dog langsom til at
skifte menu o.lign. Det problem har 6610 ikke

Ellers en udemærket tlf. Jeg savner bare muligheden for at bruge Bluetooth
og at kunne lave stemme styrede opkald.

hilsen Lars

Fra : Hans Pedersen

Dato : 28-02-03 09:12

ICQ: 9178476 | http://h2ns.dk

> Jeg overvejer at kaste nogle penge efter en Nokia 6610, men ved, at der er
> meget snak om, at Nokia er meget fejlbehæftede.

Mange tak for jeres fine svar. Dog ikke udelukkende på grundlag af jeres
svar, har jeg valgt en Siemens S55, som for mig virker som en mere gedigen
telefon. Det der talte til den fordel var:

- Ufatteligt lækkert og eksklusivt design (man skulle den er eller andet B&O
designerne har stået bag)

- BT da jeg med tiden nok vil købe et BT-headset (i den forbindelse, er der
nogen der kan sige et par ord om dem man kan købe ved T. Hansen?)

- Ca. 500 kr. billigere.

Med dette må jeg give afkald på 6610'eres knap så gode plastkvalitet,
radioen og det medfølgende headset og det større display med flere farver.