/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Se forbrug hos Telmore
Fra : Kim


Dato : 24-02-03 09:58


Hvorfor kan man ikke for uddybet sit forbrug
Ved sine konto manager. Som man kan på sin Administrator konto
Jeg har KontoManager med 3 telefonnummer. Kan kun få uddybet forbruget
På Administrator ikke på Bruger 1 og Bruger 2

Hilsen Kim




 
 
Kasper Christensen (24-02-2003)
Kommentar
Fra : Kasper Christensen


Dato : 24-02-03 13:27

Du skal måske spørge Telmore.

> Hvorfor kan man ikke for uddybet sit forbrug


Claus E Beyer (24-02-2003)
Kommentar
Fra : Claus E Beyer


Dato : 24-02-03 14:39

"Kim" <kim7@esenet.dk> skrev i en meddelelse
news:3e59deab$0$4281$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

> Hvorfor kan man ikke for uddybet sit forbrug
> Ved sine konto manager. Som man kan på sin Administrator konto
> Jeg har KontoManager med 3 telefonnummer. Kan kun få uddybet forbruget
> På Administrator ikke på Bruger 1 og Bruger 2

Er det ikke sådan at hvis forbruget skal »uddybes«, så skal man gå ind på den
pågældende konto? På administratorkontoen kan man kun få en oversigt over
forbruget på de øvrige konti.

Claus


Telmore - Frank Rasm~ (25-02-2003)
Kommentar
Fra : Telmore - Frank Rasm~


Dato : 25-02-03 00:09

Hejsa


Fordi vores juridiske rådgivere mente at det ville blive et problem, hvis vi
gav adgang til forbrugs specifikation. Alternativet ville være at de sidste
4 ciffre blev udeladt (erstattet med XXXX). Vi valgte den nuværende løsning,
men vil da overveje den såfremt det giver anledning til mange bruger ønsker.

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen
Telmore A/S


"Kim" <kim7@esenet.dk> wrote in message
news:3e59deab$0$4281$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> Hvorfor kan man ikke for uddybet sit forbrug
> Ved sine konto manager. Som man kan på sin Administrator konto
> Jeg har KontoManager med 3 telefonnummer. Kan kun få uddybet forbruget
> På Administrator ikke på Bruger 1 og Bruger 2
>
> Hilsen Kim
>
>
>



Bjarke Hansen (24-02-2003)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 24-02-03 18:39

"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> wrote in message
news:3e5a275c$0$197$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hejsa
>
>
> Fordi vores juridiske rådgivere mente at det ville blive et problem, hvis
vi
> gav adgang til forbrugs specifikation. Alternativet ville være at de
sidste
> 4 ciffre blev udeladt (erstattet med XXXX). Vi valgte den nuværende
løsning,
> men vil da overveje den såfremt det giver anledning til mange bruger
ønsker.

Er det ikke kun, hvis det er et firma der har selve konto manageren?? Der er
vel mange børnefamilier med mere, som vil bruge konto manager.. Så vidt jeg
ved, må firmaerne ikke få vist alle cifrene, som medarbejderne ringer op
til.. Kun de første 4.. Så det du siger, gælder vel kun firmaerne.



Henrik Stidsen (24-02-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 24-02-03 21:44

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in
news:pMs6a.94328$Hl6.9121135@news010.worldonline.dk

> Er det ikke kun, hvis det er et firma der har selve konto
> manageren?? Der er vel mange børnefamilier med mere, som vil
> bruge konto manager.. Så vidt jeg ved, må firmaerne ikke få vist
> alle cifrene, som medarbejderne ringer op til.. Kun de første
> 4.. Så det du siger, gælder vel kun firmaerne.

Men det er nu nemmere at have et system til alle kunder :)

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...
http://hs235.dk/cracks - http://susie.dk/
http://hs235.dk/billeder :=)

Ole Rasmussen (25-02-2003)
Kommentar
Fra : Ole Rasmussen


Dato : 25-02-03 10:39



Hej

Henrik Stidsen <idontwantnospam@hs235.dk> wrote:

>> Er det ikke kun, hvis det er et firma der har selve konto
>> manageren?? Der er vel mange børnefamilier med mere, som vil
>> bruge konto manager.. Så vidt jeg ved, må firmaerne ikke få vist
>> alle cifrene, som medarbejderne ringer op til.. Kun de første
>> 4.. Så det du siger, gælder vel kun firmaerne.

>Men det er nu nemmere at have et system til alle kunder :)

Det er nemlig rigtigt ! - Og lad os endeligt blive fri for 117
forskellige muligheder for ditten og datten. Det er netop een af
Telmore's store fordele med eet simpelt og enkelt produkt som alle kan
forstå.

Når det er sagt kunne jeg nu også godt tænke mig muligheden for at det
hele er muligt fra Kontomanager systemet, incl. at se den enkelte
tilknyttede telefons "Uddybede" forbrug, så man i praksis slet ikke
behøvede at komme på den enkelte telefons konto. - Ok, jeg kan sagtens
leve med systemet som det er nu, det fungerer fint. - Men, måske man
hen af vejen (som FR også er inde på) kunne lave muligheden ! - Det
kunne jo laves som et "frivilligt tilvalg" hvor den enkelte tilknyttede
telefon skulle acceptere det ! - Jeg kan levende forestille mig
problemer nogle steder i de små hjem hvor fruen måske ikke er
interesseret i at manden kan se hvilke numre hun har ringet til, og ikke
mindst hvor længe samme problem kunne nok opstå med ungerne, for
ikke at nævne problemet med erhvervskunder og de regler der gælder dér
omkring synlighed af numre der er foretaget opkald til.

Men ved at lave muligheden som et frivillgt tilvalg ville man formentlig
kunne tilfredstille både erhvervskunder og privatkunder, og stadig med
bare eet system. - Om der så stadig er nogle juridiske problemer i det,
skal jeg ikke gøre mig klog på.

--
M.v.h. Ole®

Mr.Unlock (25-02-2003)
Kommentar
Fra : Mr.Unlock


Dato : 25-02-03 08:10


"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> skrev i en meddelelse
news:3e5a275c$0$197$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hejsa
>
>
> Fordi vores juridiske rådgivere mente at det ville blive et problem, hvis
vi
> gav adgang til forbrugs specifikation. Alternativet ville være at de
sidste
> 4 ciffre blev udeladt (erstattet med XXXX). Vi valgte den nuværende
løsning,
> men vil da overveje den såfremt det giver anledning til mange bruger
ønsker.
>
> Med venlig hilsen
>
> Frank Rasmussen
> Telmore A/S

Hej.
Det ville da være en markant forringelse at sætte xxxx som sidste 4 på
fakturaen, jeg har selv 3 tlfnumre, og de 2 er mine børns, jeg vil som
forældre være ked af ikke at kunne holde kontrol med mine børns ( hhv.11 og
13 år) telefoni, og hvilke numre de ringer / smser til jeg er derfor yderst
tilfreds som det er nu.
Venlig Hilsen.
Esben Lynnerup
Mr.Unlock



Hans (26-02-2003)
Kommentar
Fra : Hans


Dato : 26-02-03 11:28

>
> Fordi vores juridiske rådgivere mente at det ville blive et problem, hvis
vi
> gav adgang til forbrugs specifikation. Alternativet ville være at de
sidste
> 4 ciffre blev udeladt (erstattet med XXXX). Vi valgte den nuværende
løsning,
> men vil da overveje den såfremt det giver anledning til mange bruger
ønsker.
>
> Med venlig hilsen
>
> Frank Rasmussen
> Telmore A/S

Egentlig forstår jeg ikke, hvorfor den enkelte kunde ikke kan vælge at få
fjernet disse forbrugsoplysninger, således at man ikke har mulighed for at
se dem via. internettet ? Hvorfor kan man ikke det ? Det kunne være rart af
sikkerhedsmæssige grunde i det vel snart mange hackere kan hacke sig frem
til disse oplysninger.

Vh. Hans



Henrik Stidsen (26-02-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 26-02-03 14:25

"Hans" <dsl72661@vip.cybercity.dk> wrote in
news:b3i4r7$1ja$1@news.cybercity.dk

> Det kunne være rart af sikkerhedsmæssige grunde i
> det vel snart mange hackere kan hacke sig frem til disse
> oplysninger.

Hvis du sørger for at vælge et ordentligt password er jeg sikker på
Telmore nok skal sørge for døren er ordentligt lukket.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...
http://hs235.dk/cracks - http://susie.dk/
http://hs235.dk/billeder :=)

Hans (27-02-2003)
Kommentar
Fra : Hans


Dato : 27-02-03 10:06

"Henrik Stidsen" <idontwantnospam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns932E92AC45818HS235DK@130.225.247.90...
> "Hans" <dsl72661@vip.cybercity.dk> wrote in
> news:b3i4r7$1ja$1@news.cybercity.dk
>
> > Det kunne være rart af sikkerhedsmæssige grunde i
> > det vel snart mange hackere kan hacke sig frem til disse
> > oplysninger.
>
> Hvis du sørger for at vælge et ordentligt password er jeg sikker på
> Telmore nok skal sørge for døren er ordentligt lukket.
>
> --
> .: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...
> http://hs235.dk/cracks - http://susie.dk/
> http://hs235.dk/billeder :=)

Det har du da ret i, men det burde da være ret let for Tellmore at spærre
for disse oplysninger over internettet. Når en hacker kan få fat i 5 mio
visakortnumre så kan han vel også hacke Tellmore.

Hans



Henrik Stidsen (27-02-2003)
Kommentar
Fra : Henrik Stidsen


Dato : 27-02-03 22:30

"Hans" <dsl72661@vip.cybercity.dk> wrote in
news:b3kkd1$2hs8$1@news.cybercity.dk

> Det har du da ret i, men det burde da v‘re ret let for Tellmore
> at sp‘rre for disse oplysninger over internettet. N†r en hacker
> kan f† fat i 5 mio visakortnumre s† kan han vel ogs† hacke
> Tellmore.

Nååå, lidt ligesom når Kevin Mitnick kan få hacket sin server *fordi*
sikkerheden ikke er god nok så kan Telmore også hackes *uanset* om
sikkerheden er god nok ??

Jeg tror ikke du har noget at være bekymret for.

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...
http://hs235.dk/cracks - http://susie.dk/
http://hs235.dk/billeder :=)

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177513
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408604
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste